نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهدای مدافع حرم پرچمداران یک حرکت عظیم برای شکل‌دهی حکومت جهانی امام زمان(عج) هستند و این حرکت بزرگ، خاک و جغرافیا نمی‌شناسد.

 شهدای مدافع حرم پرچمدار حکومت جهانی امام زمان(عج) هستند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، اولین سالگرد شهید سیدحمیدرضا تقوی فر معروف به سردار سامرا عصر امروز در مسجد حضرت ولیعصر(عج) تهران برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، سردار مسجدی مشاور فرمانده نیروی قدس، سردار وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیروهای مسلح، سردار امین شریعتی، سردار ملاپور و سردار الله کرم از فرماندهان دوران دفاع مقدس، ابوضحی مسئول دفتر حزب الدعوه در تهران، ابوحسام عضو پارلمان عراق و عضو مجلس اعلای عراق، سیدباقر شاهرودی رئیس دفتر آیت الله شاهرودی، سید ابراهیم شبر نماینده آیت الله مدرسی، سید علی یاسری دبیرکل حزب طلیعه، سردار صاحب احسن، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد جزایری فرمانده تیپ سرایای خراسانی و جمعی از مجاهدین عراقی، همرزمان شهید و خانواده شهدا حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام علی شیرازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید تقوی‌فر گفت: یکی از ویژگی‌های شهید تقوی‌فر چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و در دوران دفاع از حرم، خواندن زیارت عاشورا بود که یکی از صفات بارز این شهید محسوب می‌شود. هرکسی با فکر و راه امام حسین(ع) دشمنی کند روش و حرکت ما این است که با او دشمنی می‌کنیم. چرا که پیامبر و همه پیروان ایشان، با کفار و دشمنان به شدت برخورد می‌کردند.

وی با بیان اینکه شهید تقوی‌فر در میدان مبارزه علیه طاغوت ایستاد، اظهار داشت: هر انسانی که پیرو حسین ابن علی و اولیای خدا باشد در مقابل کسانیکه با آرمان‌های این ملت و دین دشمنی داشته باشد، مبارزه می‌کنند و شهید تقوی‌فر در عصر طاغوت پیشتاز در میدان نبرد علیه شاه و حکومت شاهنشاهی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: شهید تقوی‌فر در دوران جنگ 8 ساله نیز به عنوان یک رزمنده مجاهد در میدان دفاع از انقلاب، نظام و ارزشها محکم ایستادگی کرد. پایان جنگ 8 ساله در حقیقت پایان جنگ سخت دشمن و آغاز راهبرد جدید دشمنان این نظام اسلامی بود و رویکرد دشمن، جنگ نرم بود.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: عرصه جنگ نرم با جنگ سخت تفاوت ندارد و هر کجا دشمن وارد مبارزه با حق شود، مجاهد فی سبیل الله در میدان جهاد حضور پیدا می‌کند. جنگ و جهاد تنها جنگ با سلاح نیست، فکر جامعه اسلامی مورد خطر واقع شود و دشمن فکر و ایمان انسان را مورد هدف قرار دهد، در این میدان مبارزه لازم است.

وی با تأکید براینکه هدف ما حفظ دین و ارزشها است، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان نابودی حقیقت جهان اسلام است و قصد دارند هرجا پرچم اسلام ناب محمدی(ص) بلند باشد را بشکنند. اسلام ناب محمدی(ص) با ظلم و تروریست مخالف است و می‌خواهد دین و سیره پیامبر(ص) و اولیا را ترویج دهد که دشمن با این اسلام مخالف است و مقابل آن پرچمی به نام اسلام آمریکایی بلند کرده است و شاخه‌های متعددی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: یک شاخه از اسلام آمریکایی اسلام استکبار، اسلام داعش و اسلام طالبان است که این روزها چه در داخل و چه خارج تبلیغ می‌شوند. به فرموده امام راحل اسلام آمریکایی یعنی اسلام کسانیکه در مسیر رفاه‌طلبی و قدرت طلبی گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام شیرازی در ادامه سخنان خود گفت: اسلام آمریکایی اسلام انسان‌های بی‌درد است که متوجه نیستند جامعه اسلامی و مستضعفین جهان چه کار انجام می‌دهند. اسلام استکبار که در مقابل انقلاب ملت ایران که خواهان ترسیم اسلام محمدی است، با جنگ سرد و گاهی جنگ نرم ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرباز انقلاب اسلامی در هر میدانی که اسلام حقیقی در خطر باشد سینه سپر می‌کند، تصریح کرد: وقتی شهید تقوی دید در سوریه و عراق می‌خواهند حقیقت دین را مورد هجمه قرار دهند در مقابل آن قدعَلَم کرد و به عنوان سرباز وارد میدان شد تا از خط نبی مکرم اسلام دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: مهم نیست که این میدان مبارزه در ایران یا سوریه، عراق یا لبنان باشد، هرکجا تروریستی علیه دین و آرمان‌ها شکل پذیرد، باید در مقابل آن ایستادگی کرد چرا که  هدف دفاع از اسلام و امت اسلامی و جهان اسلام است.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه دشمنان بعد از فتح خرمشهر می‌خواستند در اذهان مردم شبهه‌ای ایجاد کنند، گفت: دشمنان می‌گفتند چرا بعد از فتح خرمشهر، جنگ را ادامه دادیم، ما می‌گوییم استمرار جنگ بعد از فتح خرمشهر برای دفاع از امت اسلامی، ملت عراق و نابود کردن ظلم بین الملل بود. امروز هم این حرکت زیباتر و روشن‌تر ترسیم شده و دنیا مشاهده می‌کند که ملت ایران در کنار این ملت و امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت دفاع می‌کند و انتهای این حرکت، این است که ظلم از بین رفته و عدالت برقرار می‌شود و پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان سپرده خواهد شد.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای امروز با شهدای جنگ هشت ساله تفاوت دارند چرا که اینها پرچمداران یک حرکت عظیم برای شکل دهی حکومت جهانی امام زمان(عج) هستند و این حرکت بزرگ، خاک و جغرافیا نمی‌شناسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: بقای این ملت و نظام یعنی نابودی ظلم جهانی و صدور تفکر حسینی و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) به جهان است. آنچیزی که دشمن از آن وحشت دارد، این است که می‌بیند شهید تقوی، محکم‌تر از دوران جنگ هشت ساله از مجاهدان عراقی دفاع می‌کند و برای ایستادگی در مقابل ظلم و طغیان، همه هستی خود را می‌دهد.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه هدف دشمن این بود که در نجف، کربلا، سامرا و کاظمین اثری از حرم اهل بیت نماند، تصریح کرد: خون شهید تقوی‌ها و خون شهدای مجاهد عراقی برای دفاع از حرم اهل بیت ریخته شد و اگر این مجاهدان در مقابل داعش و تروریست‌ها در عراق و سوریه ایستادگی نمی‌کردند، امروز اثری از حرم اهل بیت نبود. بنابراین به آنها مدافعان حرم می‌گوییم.

وی با تأکید براینکه امروز روحیه شهادت‌طلبی در بسیاری از کشورهای اسلامی غوغا می‌کند، اظهار داشت: 38 سال است که دشمنان می‌خواهند خط امام و ولایت نباشد ولی نتیجه آن شد که امروز جوانان این کشور برای شهادت، تشنه تر از قبل هستند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.