رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: طرح امداد و نجات زمستانه در محورهای سبزوار آغاز شد.

طرح امداد و نجات زمستانه در محورهای شهرستان سبزوار آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا شهرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم،با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل سرما سه پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی سبزوار-شاهرود و سبزوار- بردسکن مستقر شده‌اند.

وی  افزود: یک تیم نیز به صورت آماده باش در محل جمعیت هلال‌احمر مستقر هستند و در صورت نیاز سازمان‌های امدادی به ارائه خدمات پزشکی این تیم به محل حادثه اعزام می‌شود.

شهرآبادی افزود: در این مدت پنج دستگاه آمبولانس و خودروی نجات مجهز به تجهیزات رهاسازی و دو دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و مرکز جمعیت سبزوار وظیفه ارائه خدمات به هموطنان عزیز را برعهده دارند.

وی با اشاره به فعال‌سازی سه درمانگاه در طول ایام اجرای طرح امداد زمستانه ادامه داد: این درمانگاه‌ها در محل پایگاه‌های جاده‌ای ایجاد شده و در آن خدماتی از جمله پانسمان، بانداژ و خدمات سرپایی ارائه می‌شود.

شهرآبادی با اشاره به استقرار پایگاه امداد و نجات زعفرانیه در سال‌های گذشته گفت: این پایگاه به صورت موقت در محور سبزوار-نیشابور مستقر بوده و در صورت صلاحدید مسئولان هلال احمر در استان امکان استقرار این پایگاه در این محور وجود دارد.

وی گفت: شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات هموطنان عزیز در طول محورهای مواصلاتی شهرستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.