قدس آنلاین: مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: همزمان با فرارسیدن ششمین سالگرد حماسه ۹ دی روز بصیرت میثاق امت با ولایت، همایش بصیرت و جوانان در مشهد برگزار می‌شود.

همایش بصیرت و جوانان در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ششمین سالگرد حماسه 9 دی روز بصیرت میثاق امت با ولایت، گردهمایی مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج با عنوان بصیرت و جوانان در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم چهارشنبه نهم دی ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در رابطه با نقش بسیجیان و فعالان فرهنگی مساجد در خلق حماسه 9 دی به ایراد سخن می‌پردازد.

عبداللهی گفت: در حماسه نهم دی ماه سال 1388 فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و بسیجیان دلاور به ویژه دو گروه سنی نوجوان و جوان، همگام با سایر آحاد جامعه نقشی کلیدی در خنثی‌کردن توطئه شوم دشمنان ایران و اسلام و عناصر فتنه‌گر ایفا نمودند و از اسلام، امامت و ولایت دفاع کرده و یکصدا اعلام کردند که تا آخرین نفس پشت‌سر ولایت فقیه حرکت می‌کنند و ذره‌ای از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کوتاه نخواهند آمد.

وی بیاان کرد: مشابه این برنامه نیز با حضور پرشور جوانان بصیر استان در شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.