قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد گفت : ضروری است مديران دستگاه‌های اجرايي و مسئولان استان براي جذب اعتبارات لازم و بودجه‌های تخصیص‌یافته پي گيري و جديت مضاعف داشته باشند

 مدیران استان برای جذب اعتبارات تخصیص یافته  تلاش مضاعف  داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد ميرمحمدي درهشتمين جلسه شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت :گزارش‌های خوبي در ارتباط با تخصيص اعتبارات و جذب بودجه داده شد اما با توجه به اینکه تنها 20 تا 45 درصد بودجه‌های تخصیص‌یافته جذب‌شده، ضروری است مسئولان دستگاه‌های اجرايي و نهادهاي دولتي استان در جذب بودجه‌های تخصیص‌یافته حساسیت‌های بيشتري از خود نشان دهند.

وی افزود: با توجه به فرصت اندك باقيمانده تا پايان سال اگر در اين رابطه علی‌رغم پي گیری‌های لازم با مشكلي مواجه شدند، انتقال دهند تا حمایت‌ها و پیگیری‌های موردنياز را در رابطه با جذب اعتبارات انجام دهيم.

ميرمحمدي از معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی استان خواست تا در رابطه با نحوه پيگيري مديران دستگاه‌های اجرايي در راستاي جذب بودجه و اعتبارات تخصیص‌یافته از آن‌ها گزارش‌های لازم را اخذ كنند و به شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه دهند.

استاندار تصریح کرد : با توجه به تنگناهاي مالي كه در دولت تدبير و اميد در سال جاری وجود داشته خوشبختانه در استان كارها و اقدامات خوبي انجام‌شده است و همه بايد در مسير توسعه و بهبود وضعيت استان و رفع مشكلات تلاش كنيم.

این مسئول با بیان اینکه همایش‌ها و سمينارهاي متعددي در استان برگزار می‌شود اظهار داشت: اين همایش‌ها علی‌رغم تعدد نبايد موازي باشند و با يكديگر هم‌پوشانی داشته باشند و لازم است اين مراسم‌ها براي حل مسائل و مشكلات استان كارساز و داراي دستاوردي در راستاي توسعه استان باشند.

ميرمحمدي با اشاره به اختصاص تسهيلات براي كاهش قيمت ميوه شب عيد مردم استان بر لزوم تضمين كيفيت و قيمت مناسب اين محصولات در شب عيد تأكيد كرد.

گفتني است در ابتداي اين جلسه گزارشي از عملكرد بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانون بودجه سال 94 صنعت آب و برق و سازمان جهاد كشاورزي استان و مصوبات كارگروه زيربنايي و شهرسازي ارائه شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.