نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که روحانیت در ارائه ارزش‌های دینی و اسلامی حد و مرزی نمی‌شناسند، گفت: توسعه فرهنگ دینی در جامعه در گرو تلاش همه مسئولان فرهنگی در کنار روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران: رسالت روحانیت فرامرزی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از حوزه، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، سه شنبه شب در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان نکا، با بیان این که علما و روحانیت همواره در انتقال ارزش های دینی در جامعه و در سراسر جهان از پیش قراولان هستند، ابراز داشت: روحانیت در ارائه ارزش‌های دینی و اسلامی حد و مرزی نمی‌شناسند و در راستای نهادینه کردن این ارزش‌ها در جامعه و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان تلاش دارند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان این که دوران طلبگی، دوران بسیار حساسی است، ادامه داد: طلاب جوان باید با رعایت تقوای الهی، شادابی و ایمان را در خود تقویت کرده و معارف دینی را به جامعه ارائه کنند.

وی همچنین با اشاره به آسیب های اجتماعی و فرهنگی و راهکارها و شیوه های مقابله با این تهدیدها، تلاش روحانیان را در این خصوص ضروری دانست و گفت: توسعه فرهنگ دینی در جامعه در گرو تلاش همه مسؤولان فرهنگی در کنار روحانیت است که باید در این رابطه نیز تلاش شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در ادامه با تاکید بر ضرورت دوری از تفرقه و نفاق در بین مسلمانان، گفت: تفرقه و اختلاف صفت مذمومی است که باید از آن دوری کرد و آگاه باشیم که دشمنان امروز با ایجاد اختلاف بین مسلمانان، در پی رخنه در صفوف آنان هستند.

وی افزود: مسلمانان با اتحاد خود و ابراز انزجار از گروهک هایی که خود را منتسب به اسلام می دانند، پیام رحمت اسلام را به جهان برسانند و توجه کنند که وجود اختلافات مانع از اتحاد آنان نشود بلکه باید با وحدت و انسجام مانع از نفوذ دسیسه‌های دشمن شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.