عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن در پی تلاش برای ورود افراد نفوذی به مجلس است، گفت: حماسه نهم دی‌ماه حاصل نفوذناپذیری ملت است.

  ۹دی حاصل نفوذناپذیری ملت است/تلاش دشمن برای ورود نفوذی‌ها به مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدحسین صفارهرندی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بزرگداشت حماسه نهم دیماه در بوشهر اظهار داشت: در سال ۸۸ شاهد تلاش دشمنان برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم و در این راستا از همه توان و ظرفیت‌های خود استفاده کردند ولی حماسه ۹ دی این فتنه را خاموش کرد.

وی با اشاره به اینکه محبت اهل بیت در قلب مردم رسوخ دارد، اضافه کرد: محفل ما به واسطه عالمان و مردم نورانی است و تا زمانی‌كه روحانیت حكیم و بیدار است این مملكت و نظام آسیب‌ناپذیر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ بر اثر نفوذ دشمن شکل گرفت، ادامه داد: حماسه  ۹ دی اتفاق نادری است که حاصل نفوذناپذیری ملت بود و راهپیمایی عظیم ۹ دی ۸۸ راه نفوذ را بست و از بروز فتنه دیگر جلوگیری کرد.

نفوذ، فتنه را به وجود آورد

وی با اشاره به اینکه در روزهای فتنه‌انگیزی در سال ۸۸ شاهد روزهای سختی بودیم، بیان کرد: نفوذ، فتنه را به وجود آورد، دشمن نقاط آسیب‌پذیر را پیدا می‌کند و عملیات خودش را از آنجا انجام می‌دهد.

صفار هرندی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸، راهپیمایی عاشورای سال ۵۷ را بار دیگر تکرار کرد، افزود: مردم ایران اسلامی همچنان برای دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و هیچ امتیازی به دشمن و خواص نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در ۹ دی به میدان آمدند چند پرچم در دست نداشتند بلکه با یک پرچم برای وفاداری به امام حسین (ع)، ابراز وفاداری به انقلابی که بنام خدا برپا شده بود و برای اعلام همبستگی با نظام اسلامی، امام (ره) و پیشوای خود به صحنه آمدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: دشمن همچنان تظاهر به اینکه گزینه نظامی روی میز است می‌کند اما به گفته یکی از نظامیان آمریکایی اگر جنگی اتفاق بیفتد در نخستین ساعات جنگ با حدود ۲۰ هزار کشته مواجه خواهند شد.

صفارهرندی اظهار کرد: دشمن به فکر گزینه نظامی نیست و می‌گویند نظام ایران را باید به دست کسانی که در درون نظام هستند آسیب‌پذیر کنیم که این کار آنان نیز در ادامه پروژه نفوذ است.

تلاش دشمن برای ورود نفوذی‌ها به مجلس

وی با اشاره به اینکه این حماسه بزرگ اوج ولایتمداری مردم را نشان داد، اضافه کرد: مردم در ۹ دی همبستگی خود را با ولایت‌ فقیه، ساحت مقدس امام زمان (عج) و انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی خواص در سال ۸۸ دچار توهم شده بودند، ادامه داد: خواص باید در زمان‌های متفاوت مراقب نفوذ باشند چرا که در تاریخ اسلام افراد خاص و مهم به انحراف کشیده شده‌اند.

وی به در پیش بودن دو انتخابات مهم اشاره کرد و افزود: انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که ملت باید با بصیرت و هوشیاری وارد صحنه شده و انتخابی دقیق داشته باشند.

صفار هرندی تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که در جریان هر انتخاباتی فرصتی برای ایجاد آشوب و اختشاش فراهم است که مردم باید با بصیرت خود جلوی آن را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تاب و تحمل ملتی همانند ایران اسلامی را ندارد، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی نه تنها زیر بار تحمیل‌های استکبار نمی‌روند بلکه موجب خیزش و انتقال روحیه استکبارستیزی به دیگر کشورها هم شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.