پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- یزد : استاندار یزد گفت : توجه صادركنندگان استان به شناسايي بازارهاي هدف، بازاريابي مناسب و جلب اعتماد مشتريان در دوران پساتحريم ضروری می باشد

توجه صادركنندگان استان به بازارهاي هدف در دوران پساتحريم  ضروری است

 به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سيد محمد ميرمحمدي درنشست مشترك با سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري اظهار داشت: نسبت به مشكلاتي كه صادركنندگان مطرح می‌کنند آگاهي كامل دارم اما در حوزه صادرات لازم است؛ صادركنندگان بازارهاي هدفشان را مشخص كنند.

وي افزود: جلب اعتماد مشتريان و اعتمادسازي نيز مسئله مهم ديگري است كه بايد مسير اطمينان بخشي براي آن تعيين شود و اين اعتمادسازي با توليد محصولات باکیفیت و برند سازی محصولات امکان‌پذیر است.

ميرمحمدي تصریح کرد: دوران پساتحريم براي صادركنندگان و توليدكنندگان يك فرصت تلقي می‌شود اما اگر براي آن برنامه‌ریزی نداشته باشيم با مشكل افزايش واردات روبرو خواهيم شد.

استاندار يزد با اشاره به مشكلات مطرح‌شده از طرف صادركنندگان در اين جلسه افزود: لازم است با مديران و مسئولان مربوطه در اين حوزه جلسه‌ای برگزار شود و پس از بررسي مشكلات از قبيل مشكلات بانكي، مسائل گمركي، مشوق‌ها و معافیت‌های صادراتي و مشكلات مرتبط با امور مالياتي، تمام اين موارد را در قالب يك نامه به اطلاع معاون اول رئیس‌جمهور و وزيران صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارايي رسانده شود.

ميرمحمدي در پايان سخنان خود بر تغيير نگرش مديران متناسب با تحولات زمانه و پيشرفت توسعه و فنّاوری در كشور و استان تأكيد كرد و اين تغيير ديد را ضروري دانست.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.