قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ بارش سنگین برف به همراه کولاک و بهمن در گردنه های چری و شاه منصوری تردد خودروها را با مشکل روبرو کرد و افراد بسیاری در مسیر گرفتار شدند.

گرفتار شدن ۴۰ خودرو و ۵۰۰ مسافر در گردنه چری شهر چلگرد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد: فرماندار شهرستان کوهرنگ ساعتی پیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از بارش سنگین برف و کولاک در شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش دیروز عصر تا بامداد امروز پنج شنبه 10 دیماه خبرداد.

مرتضی زمانپور گفت : بارش سنگین برف شب گذشته باعث  مسدود شدن تمامی جاده های مواصلاتی این شهرستان با شهرها و روستاهای همجوار گردید و از همه مهمتر باعث مسدود شدن گردنه چری و گرفتار شدن 40 دستگاه خودرو و بیش از 500 مسافر در این گردنه برف گیر و خطرناک شد.

وی ادامه داد: این بارش سنگین برف به همراه کولاک و بهمن در گردنه های چری و شاه منصوری تردد خودروها را با مشکل روبرو کرد و افراد بسیاری در مسیر گرفتار شدند.
زمانپور تصریح کرد: با کمک نیروهای امدادی 300 مسافر که در گردنه تاراز در محاصره برف قرار گرفته بودند در راهدارخانه بازفت و دیگر مکان های امن اسکان داده شدند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: همچنین سرنشینان 30 خودرو در بخش بازفت، 40 خودرو در گردنه چری، 30 خودرو در گردنه شاه منصوری و بیرگان و 50 دستگاه در گردنه نعل اشکنان امدادرسانی و به مکان های امن هدایت شدند.
زمانپور از بازگشایی راه های اصلی این شهرستان خبرداد و گفت: با کمک راهداران جاده های اصلی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شده و جاده های روستایی نیز تا پایان امروز باز می شود.
وی خاطرنشان کرد: تردد در جاده های شهرستان کوهرنگ کماکان با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
مرکز شهرستان کوهرنگ در 110 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است.
گردنه عسل کشان شهرستان کوهرنگ همچنان بسته شده و در خرداد ماه سال آینده بازگشایی می شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.