نخستین جلسه کمیته مرکزی ایثارگران ستاددهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۴ برگزار شد.

  نخستین جلسه کمیته مرکزی ایثارگران ستاددهه فجر برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا،اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانشین رییس کمیته مرکزی ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سال 1394 در این جلسه، گفت: کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر یکی از کمیته‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر است که مسئولیت این کمیته به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است و خوشبختانه طی چند سال گذشته به‌ عنوان کمیته برتر این ستاد شناخته شده است.

 

وی به برنامه‌های اصلی این کمیته در دهه فجر اشاره کرد و گفت: سه نقطه اصلی فعالیت‌های این کمیته مربوط به روزهای 12 بهمن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به کشور، روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین روز برگزاری مراسم میهمانی لاله‌هاست که این مراسم امسال در روز 15 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و مهم‌ترین وظیفه کمیته مرکزی ایثارگران ستاد دهه فجر برگزاری مراسم میهمانی لاله‌هاست که در گلزارهای سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم کمیته مرکزی ایثارگران ستاد دهه فجر، تجلیل از ایثارگران سایر دستگاه‌هاست و برنامه دیگر این کمیته برگزاری مراسم دهه فجر در حوزه کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

محمود ناظری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با بیان اینکه شهدای دوران انقلاب اسلامی، پیشکسوتان انقلاب و سربازان امام (ره) بودند، گفت: این شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و چراغ هدایت را روشن کردند و امیدواریم قدم‌های مؤثر و درخوری برای پاسداشت این شهدای گران‌قدر برداشته شود و این کمیته در مسیر پررنگ کردن و تأثیرگذاری این شهدا حرکت کند.

 

وی افزود: یکی از مسائل مهم در زمینه برگزاری مراسم 22 بهمن، توجه و کمک گرفتن از فرزندان و اعضای خانواده‌های شهدای دوران انقلاب است که امروز جزو نخبگان کشور محسوب می‌شوند و در واقع امروز نیز پرچم آن شهدا را حمل می‌کنند. زندگی‌نامه شهدای انقلاب باید مطرح شود تا نسل‌های بعد از انقلاب بیشتر با این شهدا آشنا شوند.

 

علی عباس کمری رئیس مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با تأکید بر اینکه برای چنین برنامه‌هایی باید دست به خلاقیت و نوآوری زد، گفت: در این مسیر می‌توان از ظرفیت‌های مثبت فضای مجازی هم استفاده کرد.

 

وی در ادامه به ارائه پیشنهاد‌هایی در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مراسم دهه فجر پرداخت.

 

محمدرضا اوژن رئیس اداره ارتباط با رسانه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه در خصوص پوشش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی این مراسم توسط مجموعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد و استان های بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی را ارائه داد و به ظرفیت‌های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد در جهت پوشش اخبار فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه فجر از طریق سایت‌ها و نشریات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.