قدس آنلاین: رییس اداره تشخیص ودرمان دامپزشکی خراسان رضوی، از تشکیل ۱۰ کار گروه مشورتی در حوزه تشخیص ودرمان خبر داد.

۱۰ کار گروه مشورتی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا بهروزیان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: شنیدن نظرات همکارانی که در بخش خصوصی دامپزشکی مشغول فعالیت هستند و بهره مندی از آنها می تواند بخش دولتی را در تدوین دستورالعمل ها و تصمیم گیری ها و اجرای بهتر قوانین ابلاغی یاری نماید.

وی تصریح کرد: تعامل مناسب بین بخش دولتی و بخش خصوصی دامپزشکی باعث پویایی این حوزه شده و از صدور دستورالعمل هایی که قابلیت اجرایی نداشته و دارای نقص است جلوگیری نموده و به اجرای بهتر قوانین کمک می نماید.

رییس اداره تشخیص ودرمان دامپزشکی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این راستا 10 کار گروه درحوزه مدیران شرکت پخش دارو، مسئولین فنی شرکت پخش و کارخانجات تولید دارو و مکمل، کلینسین دام بزرگ، کلینسین دام کوچک، کلینسین طیور و آبزیان، داروخانه داران، مسئولین مراکز مایه کوبی و آزمایشگاه ها و همچنین روسای شبکه های دامپزشکی تشکیل شده است.

بهروزیان افزود:جهت اجرای بهتر قوانین و دستورالعمل ها و ارائه پیشنهادات به سازمان دامپزشکی کشور این کار گروه ها مورد مشورت قرار می گیرند.

به گفته بهروزیان، بیش از 800 نفر در رده های مختلف از کاردان دامپزشکی تا دکترای تخصصی در بیش از 380 مرکز خدمات رسانی بخش خصوصی دامپزشکی مشغول ارائه خدمات در اقصی نقاط استان هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.