پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس ۱۲ شهرستان این استان به علت بارش برف و سرمای شدید شنبه ۱۲ دی تعطیل است.

مدارس ۱۲ شهرستان آذربایجان غربی به علت بارش برف شنبه تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، به علت بارش سنگین برف، کولاک و سرما مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های ماکو، سردشت، چالدران، پلدشت، شوط، چایپاره، پیرانشهر، اشنویه، خوی تعطیل است.

همچنین بر اساس این گزارش تمام مدارس بخش سیلوانا و صومای برادوست شهرستان ارومیه و مدارس روستایی شهرستان مهاباد و تمام مدارس بخش کوهسار سلماس در نوبت صبح و بعد ازظهر و مدارس ابتدایی ناحیه یک و 2 شهرستان ارومیه و مدارس ابتدایی شهرستان سلماس در نوبت صبح شنبه تعطیل است.
بر اساس اعلام این پایگاه خبری، به استثنای امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی شهرستان های ماکو، چالدران، اشنویه، پیرانشهر و بخش های سیلوانا و صومای برادوست، امتحانات سایر مناطق استان کماکان طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بارش سنگین برف، کولاک شدید و یخبندان که از روز چهارشنبه در آذربایجان غربی آغاز شده، همچنان ادامه دارد و مشکلاتی را در تردد اهالی در معابر شهری و جاده های بین شهری به وجود آورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.