قدس آنلاین – یزد: حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همراه محمد فقیه خراسانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ، محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار و مسئول پروژه از پارک بزرگ حسن آباد بازدید کردند.

پروژه پارک بزرگ حسن آباد در یزد پیشرفت

به گزارش قدس آنلاین از یزد، اعضای شورا و حاضرین از پروژه پارک بزرگ حسن‌آباد بازدید و از نزدیک در جریان روند ایجاد فضای سبز و نحوه آبیاری درختان کاشته شده در این پارک قرار گرفتند.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این بازدید ضمن تشکر از شهردار به علت درختکاریهای انجام شده در پارک و پیشرفت عملیات نهال کاری و نورپردازی در آن، گفت: این پارک نیاز مبرم اهالی محترم حسن آباد می باشد که از امکانات رفاهی وتفریحی آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ساخت پروژه پارک بزرگ حسن آباد از افتخارات مصوبات شورای دوره چهارم می باشد، اظهاراميدواري كرد تا هرچه سریعتر، اجرای عملیات عمرانی  و فضای سبز ونصب تجهیزات ورزشی وتفریحی در دیگر قسمت های پارک انجام شود و مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

گونه‌های پالم، کاج توپی، زبان‌گنجشک و سرو خمره‌ای ازجمله درختانی هستند که در این پارک کاشته شده‌اند.
گفتنی است پارک بزرگ حسن‌آباد در مساحتی بالغ‌بر 7 هزار مترمربع احداث‌شده است که فضای سبز آن به‌وسیله سیستم آبیاری تحت‌فشار که از مخزن ذخیره آب تغذیه می‌گردد، آبیاری می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.