قدس آنلاین - ایلام: مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام به همراه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از طرح «جم آب» در شهرستان مهران بازدید کردند.

بازدید مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام از طرح جم آب

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در جریان بازدید از طرح «جم آب» گفت: نهال های کاشته شده با شرایط آب و هوایی و کم آبی استان ایلام سازگاری دارند.

رضا احمدی با بیان اینکه نهال های کاشته شده در راستای اجرای طرح «جم آب» فقط در ابتدای کاشت  به یک الی دوبار آبیاری نیاز دارند، اظهار داشت: این نهال ها در در چاله هایی به اندازه یک در دومتر کاشته می شوند تا در موقع بارش نزولات آسمانی بتوانند آب را در خود ذخیره نمایند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام نیز در جریان این بازدید گفت: حجم فعالیت ها و میزان جنگل کاری های صورت گرفته در طرح 5 هزار هکتاری جم آب در مهران از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

علی سایه میری با اشاره به اینکه باید این روش موفق که با مشارکت مردم انجام شده است در سایر استان ها نیز پیگیری شود، اظهارداشت: حجم فعالیتها و میزان جنگل کاری های صورت گرفته از سوی منابع طبیعی، چشمگیر است و چشم انداز مناسبی دارد.

گفتنی است در جریان این بازدید مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام اقدام به کاشت نهال کنار (از گونه های بومی منطقه) نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.