۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 334462

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال به ریاست مهدی تاج رئیس این سازمان برگزار شد.

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از سازمان لیگ فوتبال، این جلسه با حضور مهدی تاج، امیرعابدینی، منصور قنبرزاده و حبیب اله شیرازی اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال، محمدرضا ساکت مشاور عالی و مدیر بازاریابی، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برگزار شد.
در این جلسه احکام دو ساله اعضای جدید هیات رئیسه سازمان لیگ با امضای رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ به آنها اعطا شد.
همچنین گزارشی از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد حق پخش، از سوی مهدی تاج و محمدرضا ساکت ارائه شد و هیات رئیسه ضمن تقدیر از اقدامات گسترده صورت گرفته بر پیگیری این امر تا حصول نتیجه تاکید کرد.
در ادامه مقرر شد جلسه فوری در مورد نقل و انتقالات بازیکنان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، رئیس کمیته انضباطی و مدیرعاملان باشگاه ها برگزار شود.
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال نیز گزارشی از برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم را در نیم فصل اول ارائه داد و هیات رئیسه ضمن تقدیر از روند برگزاری مسابقات تصمیم گرفت جلسه ای در مورد فوتبال پایه با حضور فریدون معینی رئیس کمیته جوانان و مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال برگزار کند.
گفتنی است کمیته بازاریابی سازمان لیگ پیشنهاد فراخوان عمومی برای تعیین اسپانسر توپ لیگ برتر فصل 96-95 ، فراخوان عمومی برای تعیین اسپانسر مراسم پایانی و اهدای جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، فراخوان عمومی برای تعیین اسپانسر جشن برترینهای لیگ برتر فصل 95-94 و مراسم قرعه کشی لیگ برتر فصل 96-95 ارائه کرد و مقرر شد با برنامه ریزی کمیته بازاریابی سازمان لیگ، این فراخوان ها انجام و پیشنهادهای واصله در این خصوص در جلسات آتی هیات رئیسه ارائه، بررسی و درباره آنها تصمیم گیری شود.
همچنین در این جلسه با توجه به شیطنت سازمان لیگ عربستان، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.