تاج :از عربستان شکایت می کنیم

قدس/ سینا حسینی : در پی اتفاقات اخیر در روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، مدیران باشگاه های سعودی از ارسال نامه به سران ای اف سی برای تحریم فوتبال ایران و یا برگزاری مسابقه با تیم های ایرانی در زمینی بی طرف خبر داده اند و حتی عنوان کردند که باید قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا دوباره انجام و به نوعی برگزار شود که با تیم های ایرانی روبه‌رو نشوند. آنها پا را فراتر گذاشته و به سراغ همتایان خود در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مثل قطر، ‌امارات و بحرین رفته اند تا ائتلافی علیه فوتبال ایران شکل دهند و به این شکل عقب ماندگی اخیر خود در فوتبال آسیا را جبران کنند.
اما مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به این اقدام گستاخانه مدیران فوتبالی سعودی گفت:« بند 3 و 4 کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرده است که نباید در حوزه سیاسی وارد شوند و نمی‌توانند به کسی اتهام بزنند. امنیت کشور ما بسیار خوب است و از این حیث یکی از بهترین کشورهای دنیا هستیم.»
تاج افزود:«آنها در حال حاضر برای آینده برنامه ریزی می کنند که اگر در ورزشگاه آزادی اتفاقی افتاد بگویند ما از قبل گفته بودیم. ما در هیات رییسه سازمان لیگ طرح شکایتی را عنوان کردیم تا اعلام کنیم اما هنوز شکایت رسمی انجام ندادیم. زیرا از طرف آنها هم درخواست رسمی به AFC نرفته است. فعلا شیطنت رسانه ای است که آنها شروع کرده اند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mojtaba IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    بز دل های ترسو