ستاره پرسپولیسی ها طبق سنت دیرینه خود، در بازی اخیر این تیم بازهم گل به ثمر رساند تا خود را در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان دست نیافتنی تر کند.

ارزشمندترین بازیکنان لیگ پانزدهم + (جدول)
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از"ورزش سه"، به غیر از مهدی طارمی، جلال الدین علی محمدی، ستاره صبا نیز با تاثیرگذاری پیاپی در بازی های این تیم خود را تبدیل یک نام مهم در لیگ پانزدهم کرد، او در بازی اخیر این تیم نیز گلزنی کرد تا یک پله بالاتر بیاید.
ارزشمند تریم بازیکنان حاضر در لیگ پانزدهم را پس از بازی هفدهم و پیش از شروع تعطیلات نیم فصل مرور می کنیم:

اول - مهدی طارمی 15 امتیاز


مهاجم پرسپولیسی ها هواداران این تیم را عادت به درخشش در هر بازی کرده است، او که حتی در بازی هایی که موقعیت های زیادی از دست می دهد بازهم گل زنی می کند در بازی اخیر این تیم بازهم برای تیمش گل به ثمر رساند تا در صدر جدول گلزنان تکیه کند و در دیداری دیگر نیز برای این تیم و هوادارانش خوشحالی بیاورد. طارمی تاکنون 11 بار گلزنی کرده و 6 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرده است که تنها دو بار به گل تبدیل شده است.

دوم – سجاد شهباززاده 10 امتیاز


مهاجم اول آبی ها در کنار دیگر گلزنان این تیم، این روزها به فکر صدرنشین نگه داشتن تیم است، سجاد علاوه بر گلزنی در گل سازی نیز موفق است، او علاوه بر 5 گلی که برای تیمش به ثمر رسانده است 3 پاس گل نیز ارسال کرده است و 2 بار نیز پنالتی به دست آورد که هر دو نیز به گل تبدیل شد.

سوم – جلال الدین علی محمدی 9 امتیاز


هافبک – مهاجم صبایی ها در این فصل و در کنار بازیکنان باتجربه این تیم و زیر نظر علی دایی توانسته به خوبی از موقعیت های خود استفاده کند، علی محمدی تاکنون توانسته 6 بار گلزنی کند و 3 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کند و نکته امیدوارکننده  در باره جلال نمودار درخشش یکنواخت اوست، وی در تمام بازی های این تیم توانسته اثرگذاری داشته باشد و به قولی در هر بازی سورپرایزی برای هواداران فوتبال قم داشته باشد.

سوم – حسن بیت سعید 9 امتیاز


مهاجم گلزن استقلال خوزستانی ها هر یکی دو بازی یک بار گرد و خاکی به راه می اندازد و دستی به سر و روی جایگاه خود در این جدول می کشد، بیت سعید 8 بار برای عبداله ویسی و تیمش گل زنی کرد و یک بار نیز موفق به دریافت پنالتی برای تیمش شد. بیت سعید با این تعداد گلی که برای تیمش به ثمر رسانده است پس از طارمی در جایگاه دوم جدول گلزنان لیگ برتر است، او قطعا در فکر تکرار آقای گلی پس از لیگ یک است.

چهارم – مهرداد محمدی 8 امتیاز


مهاجم راه آهنی ها هفته هاست نتوانسته اثرگذاری نیمه اول لیگ را داشته باشد، مهرداد که بدون شک یکی از پدیده های لیگ پانزدهم محسوب می شود تاکنون 6 بار برای تیمش گلزنی کرده است، 1 پاس گل ارسال کرده و 1 بار نیز موفق به کسب پنالتی شده است، او که این روزها مشتریان فراوانی دارد در صورت تکرار موفقیت و درخشش خود می تواند به عنوان یکی از لژیونرهای ایران در سال آینده روی او حساب کرد.

چهارم – محمدرضا خلعتبری 8 امتیاز


مهاجم باتجربه سپاهانی ها که زننده گل تساوی این تیم در دیدار حساس دربی بود، هنوز هم می تواند برای تیمی که در آن بازی می کند کارگشا باشد، خلعتبری که از ابتدای فصل روز به روز در سیستم هجومی سپاهانی ها تنها تر شد امیدوار است تا با بازگشت شیمبا در نیم فصل دوم بیشتر بتواند برای تیمش بدرخشد. او تاکنون 4 بار برای تیمش گلزنی کرد و 4 بار نیز پاس گل ارسال کرد.

چهارم – محسن یوسفی 8 امتیاز


محسن یوسفی یکی از بازیکنان غیرقابل پیش بینی در صدر این لیست است، هافبک سابق آبی ها، پس از درخشش در انزلی در مشهد نیز توانست برای پدیده مثمرثمر واقع شود و یکی از دو بازیکن باتجربه این تیم است که این روزها به کمک رضا مهاجری آمده اند، او تاکنون 4 بار در لیگ پانزدهم برای پدیده گلزنی کرده است، 3 بار اقدام به ارسال پاس گل کرده است و 1 بار نیز برای تیمش پنالتی گرفت.

پنجم – محمد ابراهیمی 7.5 امتیاز


مهاجم باتجربه گسترشی ها دربازی دربی تبریز توانست تنها گل تیمش را به ثمر برساند و از آن طریق یک امتیاز به حساب این تیم واریز کند، اما نکته جالب این گل، هرچقدر که زیبایی اش نبود، واکنش خود گلزن بود، ابراهیمی پس از به ثمر رساندن گل روی زمین دراز کشید و اشک ریخت! او که در بازی های امسال توانسته است با دوندگی بی امان خود برای تیم کمالوند موثر باشد 3 بار گلزنی کرده است و 4 بار نیز بازیکنان دیگر تیمش را در موقعیت گلزنی قرارداده است و یکبار نیز یک پنالتی منجر به گل نشده برای تیمش گرفت.

ششم – جابر انصاری 7 امتیاز


بدون شک یکی از موثرترین بازیکنان لیگ پانزدهم که با گلزنی در دربی توانست در دل هواداران استقلال جا باز کند در دیدار اخیر این تیم  نیز گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را به 5 رساند، جابر 2 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرد. او تاکنون توانسته برخلاف تصور خیلی ها عمل کند و نه تنها در فضای حضور در استقلال گیر نکند که بتواند نام خود را به عنوان یکی از بهترین ها در این تیم ثبت کند.

توضیح جدول:

بابت هر گل زده و ارسال پاس گل، 1 امتیاز به بازیکنان اختصاص داده می شود، برای هر پنالتی منجر به گل، 1 امتیاز و پنالتی ناموفق نیز 0.5 امتیاز به بازیکن پنالتی گیرنده اختصاص داده می شود.
 



 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.