رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در مشهد رو به افزایش است.

دمای هوای مشهد مقدس افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قائنی پور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای فردا در مشهد به 14 درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد و کم‌ترین دمای آن در حدود 1 درجه سانتی گراد بالای صفر است.

وی در ارتباط با وضعیت آب و هوایی مشهد در روز آینده، بیان کرد: وضعیت کلی هوای مشهد فردا کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت با احتمال بارش پراکنده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین در روز پنج شنبه دمای هوای مشهد بین 2 تا 12 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بوده و وضعیت کلی آن به‌ویژه در مناطق جنوبی در اوایل وقت نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده برف و باران و مه آلود،گاهی وزش باد به تدریج کاهش ابر است.

قائنی پور بیان کرد: وضعیت هوای سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز به مانند شهر مشهد بوده و پدیده ویژه‌ای برای آنها وجود ندارد و کوهسرخ با دمای 5 درجه سانتی‌ گراد زیر صفر و تایباد با دمای 14 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب و گرم‌ترین شهرستان‌های استان در طول 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که در نیمه شمالی استان احتمال بارندگی به صورت برف ظرف چند روز آینده وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.