بازیکن تیم فوتبال امید ایران به دلیل آسیب دیدگی بینی با گارد محافظ صورت در کنار سایر بازیکنان امید تمرین کرد.

اردوی تیم امید در امارات؛ روزبه چشمی با گارد محافظ تمرین کرد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایسنا، بازیکنان تیم فوتبال امید تمرینات خود را در ورزشگاه ایرانیان شهر دبی امارات پیگیری کردند.
بعد از صحبت های ابتدایی محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید، بازیکنان زیر نظر کن استید مربی بدنساز این تیم به گرم کردن پرداختند.
روزبه چشمی با گارد محافظی که برای بینی آسیب دیده اش تهیه شده، در تمرین نوبت عصر حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت.
در بخش ابتدایی تمرین امروز، دروازه بان های تیم فوتبال امید زیر نظر عزیزیان مربی گلرها به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند و بازیکنان حرکات مختلف با توپ در محوطه مشخص شده را مرور کردند.
بخش اصلی تمرین بازیکنان مرور برنامه های تاکتیکی کادر فنی اختصاص داشت که از سوی دو تیم قرمز و بنفش در زمین اجرایی شد. در این بخش از تمرین خاکپور و طباطبایی نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند و بر حفظ سلامتی بازیکنان و عدم تکل زنی تاکید داشتند.
در پایان تمرین بازیکنان به سرد کردن پرداختند و راهی هتل شدند.
رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو در رشته فوتبال از بیست و دوم دی ماه تا دهم بهمن ماه سال جاری در کشور قطر برگزار می شود.
تیم فوتبال امید ایران برای حضور قدرتمند در این رقابت ها تا 18 دی ماه در اردوی امارات، شهر دبی بسر می برد و در همین تاریخ برای حضور در رقابت های انتخابی عازم قطر می شود.
تیم فوتبال امید با تیم های سوریه، قطر و چین در این رقابت ها هم گروه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.