رئیس مجموعه ورزشی تختی با بیان اینکه بازسازی و مرمت این ورزشگاه نیاز به مساعدت ویژه مسئولان دارد، گفت: فرسودگی سقف ورزشگاه برای تماشاگران خطرناک است.

رئیس ورزشگاه تختی تهران: برای بازسازی نیازمند مساعدت مسئولان هستیم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، قاسم رسته روز سه شنبه بیان داشت: اعتبار مجموعه بسیار اندک است و بازسازی و مرمت ورزشگاه تختی بدون توجه و نگاه ویژه مسئولان امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه در دیدار امروز رئیس امور اقتصادی سازمان مدیریت برنامه بودجه از مجموعه تختی مقرر شد برای سال آینده بودجه ملی و استانی به این ورزشگاه تخصیص یابد، گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم، مشکل مرمت و بازسازی مجموعه تختی مرتفع شود.
رییس مجموعه ورزشی تختی به سقف این ورزشگاه ملی اشاره کرد و گفت: به دلیلی فرسودگی، نیاز به کابل های نگه دارنده دارد تا نگرانی ها برطرف شود.
رسته ادامه داد: در مرحله نخست باید برای امنیت تماشاگران بار سقف برداشته شود تا اقدامات زیربنایی انجام شود.
وی نبود سیتم آب رسانی برای فضای سبز این ورزشگاه را یکی دیگر از چالش های مجموعه تختی برشمرد و اضافه کرد: برای آبیاری بیش از 50 هکتار از فضای سبز و زمین های چمن این ورزشگاه نیاز است تا سیستم نوین آبیاری قطره ایجاد شود.
وی همچین اعتبار لازم برای آکس بندی (چمن جدید) این ورزشگاه 10میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار اساس و بذر نامرغوب این ورزشگاه تغییر خواهد یافت.
رسته به بازیهای خانگی تیم ملی فوتبال افغانستان به میزبانی ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: در تفاهمی با فدراسیون این کشور مجموعه تختی میزبان دو مسابقه این تیم در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی خواهد بود که بازی نخست برگزار شد اما افغانستان برای بازی دومش مقابل سنگاپور در فروردین ماه سال آینده مجوز خود را دریافت نکرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.