سرمربی تیم بسکتبال آینده‌سازان گفت: شرایط تیم خوب نیست؛ سالن تمرین نداریم و کلا بلاتکلیف هستیم.

 دادفرنیا: حتی سالن تمرین نداریم/ بلاتکلیف هستیم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،امید دادفرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره لغو دیدار تیمش مقابل نیروی زمینی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه برای تیم وسیله ایاب و ذهاب، محل اقامت و سایر شرایط آماده نبود نتوانستیم برای دیدار با نیروی زمینی به تهران سفر کنیم در حالی که می‌توانستیم در این دیدار خوب ظاهر شویم وحتی بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان این تیم نامه درخواست تعویق این دیدار را به فدراسیون داده‌اند، بیان کرد: البته از طرف مسئولان هیچ تماسی با ما گرفته نشده است و ما خبر نداریم اما از طریق همکاران و رسانه‌ها متوجه شدم که ظاهرا مسئولان امروز صبح نامه انصراف از ادامه حضور در لیگ را ارائه کرده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال آینده‌سازان با اشاره به شرایط نامساعد تیمش گفت: شرایط اصلا خوب نیست؛ سال تمرین نداریم و مدتی است که نتوانسته‌ایم حتی برای حضور در مسابقات تمرین کنیم، تیمی که تمرین ندارد اصلا چگونه می‌تواند در مسابقات شرکت کند.

وی بیان کرد: بازیکنان ما بلاتکلیف هستند و کسی از ما سراغی نمی‌گیرد؛ با وجود این همه مشکلات بچه‌های ما در زمین خوب کار کرده‌اند و مطمئنم اگر شرایط مهیا شود و باشگاه در بهبود شرایط کمک کند می‌توانیم در ادامه حضوری خوب داشته باشیم.

دادفرنیا درباره اینکه گفته می‌شود اسلاوکو بازیکن خارجی این تیم نمی‌تواند از کشور خارج شود و پاسپورتش را به او نمی‌دهند، گفت: اصلا اینطور نیست او مشکل خروج ندارد اما با تیم تمرین نمی‌کند و مشکل او این است که قراردادش پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی ضربات بسیاری به تیم زد و آقای رضایی مدیر تیم هم تاکنون از جیب و درآمد شخصی‌اش هزینه کرده چون خواسته به بسکتبال استان کمک کند در حالی که هزینه‌ها برعهده حامیان مالی است که البته تاکنون اقدامی نکرده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال آینده‌سازان گفت: کار کردن در این شرایط منطقی نیست اما تا وقتی که بتونم به تیم کمک کنم و حق بچه‌ها را بگیرم در کنار آنها هستم و می‌مانم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.