رئیس بسیج رسانه استان اصفهان گفت: مراسم ویژه بزرگداشت بسیج رسانه استان با سخنرانی آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان، موضوع «اخلاق رسانه‌ای لازم برای انتخاب اصلح» برگزار می‌شود.

 بزرگداشت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری کلا‌س‌های تخصصی رسانه در اصفهان اظهار داشت: در راستای توانمندسازی اصحاب رسانه فعال استان، از بهمن ماه کلاس‌های تخصصی رسانه در اصفهان برگزار می‌شود که این کلاس‌ها در سرفصل‌های مشخص و تخصصی توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی افزود: به طور مثال در حوزه سرویس اقتصادی دوره‌های آشنایی با بورس، بنگاه‌های اقتصادی، آشنایی با عوامل و عناصر خرد و کلان اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی و دستگاه‌های مؤثر در اقتصاد مقاومتی با هدف مطالبه‌گری از سوی رسانه برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان اصفهان پیرامون نقش رسانه‌های در انتخابات پیش رو تصریح کرد: با توجه به نقش رسانه‌های در مدیریت افکار عمومی جامعه، باید رسانه‌ها وظیفه آگاه‌سازی، بالا بردن بینش برای انتخاب افراد اصلح و دعوت مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، بالا بردن ضریب امنیت و تأمین منافع ملی کشور را به‌درستی انجام دهند و به برگزار شدن انتخاباتی سالم و امن یاری و کمک برسانند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های آموزشی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه برای انتخابات پیش رو گفت: با توجه به نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در آگاه‌سازی و مدیریت افکار عمومی، نشست‌های تخصصی در این حوزه برپا می‌شود.

صفری خاطرنشان کرد: مراسم ویژه بزرگداشت بسیج رسانه استان با سخنرانی آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان، موضوع «اخلاق رسانه‌ای لازم برای انتخاب اصلح» برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش سراسری بسیج رسانه استان با حضور اصحاب رسانه در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود که نخستین نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه برای مدیریت افکار عمومی در انتخابات پیش رو نیز در همان روز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدحسام سید حسینی قهه IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    بصیرت رسانه ایی مهمترین بصیرتی است که خواص و ملت باید به آن مجهز باشند و تحت تاثیر تعریف و تمجید؛ یا تخریب رسانه ها قرار نگیرند؛ و درمسیر درست و صحیح گام بردارند.