مدیرکل دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در راستای توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست همکاری سازمان محیط زیست و شرکت مخابرات ایران توسعه می یابد.

توسعه همکاری سازمان محیط زیست با شرکت مخابرات ایران
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، صدرالدین علیپور در جلسه کارگروه تعامل و هم اندیشی سازمان محیط زیست و شرکت مخابرات ایران گفت: این کارگروه در خصوص مسئولیت های اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی طرفین تشکیل شد.
وی با اشاره به ظرفیت شرکت مخابرات ایران در اجرای فعالیت های آموزشی با هدف کمک به محیط زیست افزود: این نشست با هدف بهره مندی از ظرفیت های طرفین برای انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی در زمینه محیط زیست شکل گرفته است.
وی اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی، که یکی از مهمترین آنها در حال حاضر مسایل محیط زیستی است، خود را موظف می داند لذا خواستار همکاری با سازمان محیط زیست و فعالیت در این زمینه است.
علیپور گفت: پرداختن به موضوع محیط زیست و رفع مشکلات آن با توجه به ابلاغ سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری بیش از پیش مورد توجه سایر دستگاه های اجرایی قرار گرفته و با توجه به محورهای موضوعی ابلاغ شده مقرر است اقدامات آموزشی، پژوهشی، اطلاع رسانی و اجرایی با موضوعات مختلف محیط زیستی با همکاری شرکت مخابرات ایران انجام شود.
مشاور رییس سازمان و مدیرکل دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست اظهار امیدواری کرد که سایر دستگاه های خصوصی و دولتی نیز نسبت به موضوع محیط زیست در حوزه کاری خود حساسیت داشته و با این سازمان در اجرای فعالیت های زیست محیطی همکاری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.