معاون صنايع دستي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: با توجه به استقبال هنرمندان از نخستين جشنواره هنرهاي چوبي خراسان زمان تحويل آثار هنرمندان به اين جشنواره تمديد شد.

زمان تحويل آثار به جشنواره هنرهاي چوبي خراسان تمديد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، محمد حسين مطيع با اعلام اين خبر افزود: نخستين جشنواره هنرهاي چوبي خراسان با هدف شناسايي و حمايت از هنرمندان هنرهاي چوبي استان هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي در چار سوق هنر واقع در بوستان كوهسنگي مشهد برگزار مي شود.

وي افزود: بر همين اساس و با توجه به استقبال هنرمندان زمان تحويل آثار به دبيرخانه اين جشنواره تمديد شده و هنرمندان مي توانند تصاوير آثار خود را از 17 الي 20 دي ماه از طريق پست الكترونيكي به آدرس artwoodmashhad@yahoo.com ارسال و اصل آثار را نيز از 23 لغايت 26 دي ماه به دبيرخانه اين جشنواره واقع در چارسوق هنر در بوستان كوهسنگي تحويل دهند.

وي افزود: بعد از برگزاري جشنواره و با صلاحديد ستاد برگزاري جشنواره از ميان بهترين آثار ارائه شده تعدادي از آثار خريداري خواهد شد.

مطيع خاطر نشان كرد: هنرمندان محترم مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با دبيرخانه جشنواره به شماره تلفن هاي 38426878 و 09152403943 تماس حاصل فرمايند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.