۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
کد خبر: 335314

قدس آنلاین – رها واعظی: RAZER یک اولترابوک ۴K مخصوص بازی تولید و برای افزایش قدرت، یک جعبه ی GPU را با آن همراه کرده است.

Razer Blade Stealth و یک اولترابوک ۴K مخصوص بازی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Razer Blade Stealth به تازگی و به طور غافلگیرانه از یک نوت بوک بسیار نازک 12.5 اینچی رونمایی کرده است.

این لپ تاپ مخصوص بازی طراحی شده و دارای ضخامت 0.52 اینچ و وزن 2.75 پوند می باشد. این اولترابوک بسیار مشابه با Dell XPS 13 است، اما دارای شاسی بسیار نازک تر و سبک تر می باشد.

بدنه ی این لپ تاپ از جنس بدنه ی هواپیما بوده و دارای صفحه کلید با پس زمینه ی نوری رنگی می باشد و رنگ ها و نور آن قابل تنظیم است. نورهای رنگی صفحه کلید لپ تاپ Razer Blade Stealth، متناسب با سلیقه ی کاربر قابل تغییر می باشد.

این لپ تاپ بسیار نازک، دارای ویژگی های قدرتمندی است. اولترا بوک Razer Blade Stealth از پردازنده ی Intel Skylake Core i7، حافظه ی 8 گیگابایتی PCIe SSD و DDR3 بهره گرفته است.

صفحه نمایش این لپ تاپ نیز دارای پنل های لمسی سفارشی IGZO می باشد و از کیفیت 4K بهره می برد.

اولترابوک Razer Blade Stealth دارای مدلی با صفحه نمایش QHD نیز می باشد.

درایوهای این لپ تاپ برای بازی طراحی شده اند و گرافیک بسیار پیشرفته یی دارد. این لپ تاپ همچنین دارای جعبه ی GPU اضافی برای افزایش گرافیک می باشد که از هر دو کارت گرافیک Nvidia و AMD پشتیبانی می کند.

لپ تاپ نازک Razer Blade Stealth همچنین مجهز به نسخه ی 3.0 کابل USB-C می باشد و دارای اسلات PCI-express نیز هست.

قیمت این لپ تاپ از 999 دلار آغاز می شود و بسته به امکانات و ویژکی های آن گران تر خواهد شد. اولترابوک Razer Blade Stealth از ماه فوریه در فروشگاه های مایکروسافت قابل خرید خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.