قدس آنلاین لرستان-۵۰ درصد تسهیلات ازدواج به متقاضیان از سوی بانکها در این استان پرداخت نشده است.

کم کاری بانک های لرستان نسبت به ارائه تسهیلات وام ازدواج

 به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در  جلسه ستاد امور ساماندهی امور جوانان استان  با بیان اینکه  بانک ها به 50درصد تعهدات خود عمل نکرد ه اندگفت: این امر به هیچ عنوان رضلیت بخش نیست.

 هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه طی ده ماه گذشته  ۳۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در استان ثبت نام کرده اند اظهار داشت:  تا کنون ۱۸ هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند و ۱۹ هزار نفر هنوز موفق به دریافت تسهیلات ازدواج در استان نشده اند.

وی در ادامه افزود: ما به بانک ها تاکید میکنیم در این مدت باقی مانده از سال نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان در نوبت دریافت اقدام شود. استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکلف است که هر ۱۵ روز یک بار جلسه پیگیری این امر را برگزار کنند.

 بازوند با بیان اینکه رتبه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج مطلوب است گفت: در حال حاضر لرستان در این حوزه در رتبه هفتم در کشور را دارد .

وی  با تاکید بر اینکه مشکلات جوانان صرفا بحث ازوداج نیست تصریح کرد: موضوع اشتغال، مسکن، تحصیل، اوقات فراغت و ... نیز دارای مشکلاتی هستند که در این زمینه مدیر کل ورزش و جونان استان مکلف شد که برنامه ای را با همکاری سایر دستگاههای تا ۱.۵ ماه آینده برای سال ۹۵ در این زمینه در دستور کار قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.