جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کردستان باید در ترویج قانون‌گرایی مدیران و مسئولان پیشقدم شود.

کردستان در ترویج قانون‌گرایی میان مدیران و مسئولان پیشقدم شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس،محمود الله‌مرادی عصر امروز در شورای مدیریت فرهنگی اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار کرد: در راستای نظارت‌های امر به معروف و نهی از منکر، معروفات و منکرات را مشخص کرده‌ایم.

وی با اشاره به تهیه و ارسال مصادیق معروف و منکر در ادارات استان، تصریح کرد: 20 مورد معروف شناسایی شده است که از جمله آنها می‌توان به حفظ احترام همکاران و ارباب رجوع، حضور به‌موقع در محل کار، انجام دقیق وظایف و صرفه‌جویی در مصرف بیت‌المال را نام برد.

این مسئول، رعایت انصاف در برخوردها، تسریع در انجام امور مردم، رعایت پوشش اسلامی، پرهیز از اختلاط میان زنان و مردان در محیط کار، رعایت ظوابط اداری و تشویق روحیه انتقادپذیری و ساده‌زیستی را از دیگر معروفات در سیستم اداری استان برشمرد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به رصد 26 مورد منکر در این سیستم، گفت: سوءاستفاده از موقعیت شغلی، تکبر نسبت به همکاران، انتقام‌جویی، اعمال نفوذ برای منافع شخصی، کم‌کاری و اضافه‌کارهای ساختگی از جمله این منکرات بوده است.

الله‌مرادی، پذیرایی‌های پرهزینه، بدبین کردن مردم، عدم رعایت سلسله مراتب اداری، تخریب، استعمال دخانیات و فرار از قانون را از دیگر مصادیق منکر گزارش شده در ادارات کردستان ذکر کرد.

وی در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مدیران ادارات، تلاش در راستای ترویج فرهنگ انتخاباتی با توجه به نزدیکی به دو انتخابات مجلس و خبرگان، پرهیز از اسراف و جلوگیری از اختلاط زنان و مردان در محیط کا را از اولویت‌های کنونی در بحث احیای فریضه امر به معروف و ننی از منکر عنوان کرد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان تصریح کرد: کردستان باید در ترویج قانونگرایی مدیران و مسئولان پیشقدم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.