رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تا پایان امسال یکهزار و ۲۰۰ نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک مشغول به کار می شوند و توان تازه ای به سازمان خواهند داد.

۱۲۰۰ نفر جذب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می شوند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، احمد تویسرکانی روز پنجشنبه در نشست مسئولان ادارات ثبت اسناد و املاک استان در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک کرمان افزود: در گذشته بکارگیری نیرو در سازمان در بخش هایی خیلی مدبرانه و دقیق نبوده است و یک سازمان تخصصی باید به این موضوع بیشتر توجه می کرد اما در گزینش نیروهای جدید سعی شده به تخصص توجه بیشتری شود.
وی بیان کرد: سازمان تخصصی که با مردم ارتباط دارد باید در درجه اول مشکلات مردم را حل کند و باید این سیاست نهادینه شود تا کسی که کارآمدی و تخصص دارد منشاء حرکت و تحول باشد.
معاون رئیس قوه قضاییه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به لحاظ ارتباط مردمی و فراگیری خدمات اگر گرفتار آسیب و عملکرد سوء باشد به سرعت در جامعه تاثیرات منفی می گذارد و قضاوت منفی بسرعت گریبان مجموعه را خواهد گرفت.
وی افزود: اما اگر در جهت اصلاح وضعیت و خدمات رسانی حرکت کند، قطعا آثار مثبت آن در جامعه فراگیر می شود و مردم قدردان خواهند شد.
تویسرکانی اظهار کرد: هرچند منابع بسیار مهم است اما هدایت منابع در جهت درست بسیار مهمتر است و مشکل اصلی و جدی که در کشور وجود دارد استفاده نکردن صحیح از منابع موجود در جامعه است.
وی گفت: بیشترین مشکلات ناشی از هدایت نشدن درست منابع در جهت صحیح اهداف و تکالیف تعیین شده است و به همین جهت نقش مدیریت ها، نقش مهم و اولویت دار می باشد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با بیان اینکه باید برای نظارت و کنترل به معنای جدی اهمیت قائل شویم افزود: لازمه نظارت و کنترل درست، شناخت صحیح سیاست هاست و اگر مدیری در یک شهرستان سیاست های سازمان را به درستی بشناسد قطعا می تواند در آن طریق درست حرکت کند.
وی گفت: جای خوشحالی دارد که همه مسئولان و مردم تغییرات را در سازمان ثبت اسناد و املاک احساس می کنند در حالی که هنوز نیروی جدید به سازمان اضافه نشده و تغییرات وسیع منابع انسانی صورت نگرفته و مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک با نیروهای سابق فعالیت خود را ادامه داده است.
تویسرکانی تاکید کرد: باید نگاه کلان و وسیع و شناخت تکالیف و اهداف را جدی بگیریم، برای نظارت و کنترل بر کار و مجموعه اهمیت قائل شویم و بدانیم اگر با این اهتمام پیش برویم با توجه به موانع و مشکلات به سرعت کارهای بزرگی انجام می دهیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور گرفتار مسائل و منابع مالی است گفت: با شناخت اولویت ها و پرداختن به مسائل مهم تر و توجه به سیاست ها باعث شده است که با همان منابع محدود به کارهای حساس تر و دقیق تر بپردازیم.
وی ادامه داد: باید تلاش شود فقر زیرساخت ها در کرمان اصلاح شود و تلاش های خوبی با استفاده از کمک های ویژه برای بهبود زیرساخت ها در استان در جریان است.
معاون رئیس قوه قضاییه گفت: اگر سازمان ثبت اسناد و املاک بخواهد یک سازمان پیشتاز و پیشرو در همه بخش ها باشد با بهسازی و استفاده از منابع می توانیم به سرعت این آشفتگی، گرفتاری و اشتغال ذهنی که ناشی از تراکم کار و کمبود منابع انسانی است را پوشش دهیم.
وی با بیان اینکه مدیران برنامه ریزی کنند تا توانمندی نیروی انسانی را بشناسند افزود: مدیران نیروها را در جای درست خود بنشانند و با کنار گذاشتن مصلحت اندیشی ها جسارت تغییر نیروها را داشته باشند.
تویسرکانی تصریح کرد: باید به افراد دارای ظرفیت رشد، انگیزه و توانمندی که بتوانند مجموعه مدیریت سازمان را بر عهده بگیرند فرصت داد و این لازمه یک سازمان پویا و قدرتمند است.
وی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک سیاست ها و اهداف وسیعی دارد و در برنامه عملیاتی سازمان 309 پروژه را برای مجموعه سازمان پیش بینی کرده ایم که اکنون در سازمان در حال پایش پیشرفت پروژه ها در شش ماه اول سال هستیم.
توسرکانی بر اجرای طرح کاداستر تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت استان در اجرای این طرح استفاده شود.
وی افزود: در اصلاح فرایندها باید جدیت و شتاب داشته باشیم و به دنبال دلیل برای انجام ندادن کار نباشیم، متاسفانه در کشور بهانه ها برای انجام ندادن کار فراوان است اما باید طوری عمل کنیم که پاسخگوی وجدان خودمان باشیم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز گذشته (چهارشنبه) برای انجام سفری دو روزه وارد کرمان شد. وی دیروز در نششت شورای قضایی استان شرکت و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی را در شهر کرمان افتتاح کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.