قدس آنلاین: اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex۲۰۱۶) با حضور نایب رییس اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق و رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق افتتاح شد و این مقامات پس از آغاز به کار رسمی این رویداد، به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق برای برگزاری نمایشگاه تخصصی و اختصاصی

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سیروان محمد محمود، رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق همچنین در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، گفت: مرکز نمایشگاهی سلیمانیه آماده برگزاری نمایشگاه اصفهان در اقلیم سلیمانیه عراق است. 

وی ضمن ابراز تمایل در خصوص استفاده از تجارب نمایشگاه اصفهان، افزود: بی شک چنین همکاری هایی به نفع هر دو طرف مراوده خواهد بود و ما خوشحال می شویم که بیشتر کالاهای وارداتی از اصفهان وارد اقلیم کردستان شود، چرا که کیفیت تولید و خدمات در اصفهان بسیار بالاست.

رسول محققیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در این ملاقات اظهار داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در حال ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و مرکز نمایشگاهی جدید اصفهان است که با احداث این مرکز نمایشگاهی آمادگی بیشتری برای برگزاری نمایشگاه های متقابل و مشترک ایجاد خواهد شد تا دستاوردهای هر دو طرف در قالب نمایشگاه های اختصاصی توانمندی ها به نمایش گذاشته شده و مراودات و روابط تجاری گسترش یابد.

گفتنی است در اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex2016)، جدیدترین نمونه های انواع کاشی و سرامیک های تزیینی، سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه در اولین سال برگزاری خود در قالب 35 غرفه از استان های تهران، اصفهان، یزد، کرمان و خراسان رضوی در متراژ مفید سه هزار و 700 مترمربع در دو سالن نقش جهان و نصف جهان برپا شده است و از 17 تا 20 دی در ساعات برگزاری 15 تا 21 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.