قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: گزارش ۱۶ بندی نهادهای امنیتی آمریکا به رئیس جمهور این کشور با اشاره به اینکه هرگز نمی‌توان نظام اسلامی را با حملات نظامی از پای درآورد، تنها راه پیروزی بر این کشور را عملیات دیپلماسی عنوان کرده‌اند.

گزارش ۱۶ بندی نهادهای امنیتی آمریکا به اوباما/ جزئیات عملیات دیپلماسی علیه ایران

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، در یادواره گرامیداشت 120 شهید شهرک امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و اقتدار فرزندان ایران اسلامی باعث شده که امروز عملیات مقابله با جریانات تکفیری نه در مرزهای ایران بلکه به فاصله 2 هزار کیلومتری از مرزهای جغرافیایی صورت بگیرد.

وی یادآور شد: همانها که با حمایت از جریانات تکفیری سعی در راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی علیه ایران داشتند امروز با ناامنی در مرزهای خود دست به گریبان بوده اما ایران اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

سردار کریمیان با اشاره به سابقه تاریخی دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا با مردم ایران گفت: از 15 خرداد 42 که جرقه انقلاب اسلامی زده شد آمریکا توان خود را برای مقابله با آن گذاشت تا از شاه ملعون به عنوان حامی منافع وی در منطقه حمایت کند.

وی گفت: در مرحله نخست، اولویت آمریکا جلوگیری از وقوع انقلاب اسلامی بود که این هدف آنها در بهمن 57 نقش بر آب شد.

سردار کریمیان، ممانعت از «تثبیت» انقلاب را مرحله دوم تقابل آمریکا با انقلاب ایران خواند و اظهار داشت: در این مرحله نیز با حضور همه جانبه مردم و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه عاشورا «تحریف» انقلاب را مرحله دیگر رویارویی آمریکا با انقلاب ایران خواند و افزود: تحریک جریانات قومی و مذهبی در چهار گوشه ایران و آلوده کردن اندیشه‌های ناب اسلامی با تفکرات چپ و ملی‌گرایی و لیبرالیستی، در همین زمینه صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث صدور انقلاب از سوی حضرت امام(ره) دشمنان را به وحشت انداخت و جنگ تحمیلی هم با هدف «مهار» انقلاب آغاز شد گفت: در همان ابتدای جنگ 15 هزار کیلومتر مربع از اراضی ایران زیر شنی تانک‌های بعثی قرار گرفت و صدام اعلام کرد که تا یک هفته دیگر در تهران کنفرانس مطبوعاتی برقرار می‌کند.

سردار کریمیان غیرت دینی و انقلابی مردم به ویژه جوانان ایران زمین را عامل شکست دشمن و غلط درآمدن برآوردهای آنان دانست و گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه همین حضور همه‌جانبه و با بصیرت مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه به دست آمده است.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه 44 کشور از رژیم بعثی در جنگ نیابتی علیه ایران حمایت کردند، یادآور شد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، نظام اسلامی در طولانی‌ترین رویارویی نظامی قرن پیروز و سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به تحریک برخی کشورهای منطقه از سوی اربابان غربی جهت رویارویی مجدد با ایران گفت: حضور کارشناسان نظامی ما در 2 هزار کیلومتر ورای مرزهای جغرافیایی نشان از اقتدار بی‌چون و چرای جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی دارد.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه جریانات تکفیری مانند داعش با حمایت آل‌سعود فقط برای نابودی تشیع ساخته شده است گفت: حمایت کشورهای منطقه‌ای از این جریان بر کسی پوشیده نیست اما اقتدار ایران اسلامی باعث شده در وسط خاورمیانه پر از جنگ و ناامنی، به جزیره ثبات بدل شویم.

فرمانده سپاه عاشورا جنگ نرم را مرحله دیگر توطئه‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرد و یادآور شد: به دلیل غفلت مسئولان در حوزه فرهنگی خسارات زیادی به بار آمد و نتیجه آن وقوع فتنه 88 بود که آن هم با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در حماسه 9 دی نقش بر آب شد.

وی با اشاره به تبلیغات دشمن برای تطهیر خود و مظلوم‌نمایی در برابر مردم ایران هشدار داد: تا وقتی که روحیه استکبارستیزی در وجود مردم ایران وجود داشته باشد، آمریکا دست از توطئه و خیانت علیه نظام اسلامی بر نخواهد داشت.

سردار کریمیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در مرحله آخر اقدامات خود علیه ایران دو راه جنگ یا مذاکره را در پیش داشت، گفت: گزارش 16 بندی نهادهای امنیتی امریکا به رئیس جمهور این کشور با اشاره به اینکه هرگز نمی‌توان نظام اسلامی را با حملات نظامی از پای درآورد، تنها راه پیروزی بر این کشور را عملیات دیپلماسی عنوان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه غرب و آمریکا برای راضی شدن ایران به مذاکره به التماس افتادند اظهار داشت: با اقدامات اخیر آمریکا که برخلاف مفاد صریح برجام صورت گرفته، فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به شیطان بزرگ مجددا به اثبات رسید.

فرمانده سپاه عاشورا، عملیات نفوذ را آخرین حربه آمریکا برای تضعیف نظام اسلامی عنوان کرده و گفت: با نزدیک شدن به انتخابات دشمن تلاش می‌کند با نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری اقتدار بازدارندگی ایران اسلامی را از هم فرو بریزد.

وی از مردم خواست با حضور همه‌جانبه در انتخابات اسفندماه، ضمن جریان‌شناسی تهدیدات نظام اسلامی به کسانی رای دهند که ضامن اقتدار و تداوم نظام اسلامی خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.