قدس آنلاین- تبریز: سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: برای پیروزی در برابر شیمیدر تهران به حمایت نیاز داریم و با برتری در این بازی قدرت واقعی تیم بسکتبال شهرداری تبریز مشخص می‌شود.

رونمایی از قدرت شهرداری تبریز مقابل شیمیدر تهران

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مهدی شیرازی‌فر اظهار داشت: تیم خوبی داریم و بچه‌ها با آخرین توان در مسابقات حاضر می‌شوند و غیرت و همت و همیت یکی از ویژگی‌های بارز بازیکنان ماست و امیدواریم رفته رفته تیم به آنچه شایستگی‌اش را دارد، برسد.

وی تصریح کرد: در هفته دوم تیم شهرداری تبریز در صدر جدول لیگ برتر بود ولی با باخت‌هایی که متحمل شده‌ایم، هفته به هفته در جدول رده‌بندی تنزل یافته و از جایگاه واقعی خود فاصله یافتیم.
 
شیرازی‌فر گفت: در برابر هیچ تیمی با فاصله نباخته‌ایم و اکثر باخت‌های تیم با نتیجه تک رقمی و بسیار نزدیک بوده و بچه‌ها با تمام قوا و توان در برابر حریفان به میدان می‌روند و گاهی بی‌تجربگی بازیکنان جوان و گاهی هم بدشانسی مانع از رسیدن به نتیجه مطلوب شده است.

سرپرست بسکتبال شهرداری تبریز با اظهار اینکه برای آغاز دوباره هیچ وقت دیر نیست، تصریح کرد: بازیکنان از لحاظ روحی نیاز به حمایت دارند و از رسانه‌ها گرفته تا هواداران و تماشاگران تبریزی می‌خواهیم از اولین نماینده بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر حمایت کنند و قطع به یقین تیم جوان بسکتبال شهرداری تبریز آینده درخشانی پیش‌رو داشته و می‌تواند در سال‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
 
کمبود تجربه عامل اصلی باخت‌های نزدیک

شیرازی‌فر در مورد بازی هفته گذشته تیم شهرداری تبریز برابر نفت آبادان گفت: برابر حریف قدرتمند خود بازی پایاپایی را ارائه کرده و حتی در کوارترهای دوم و سوم نیز به برتری رسیدیم، اما در کوارتر چهارم مغلوب تجربه حریف شدیم و باید عنوان کنم بازیکن خارجی تیم نفت آبادان در کسب امتیازات پایانی نقش بسزایی داشت و ما تنها تیم در لیگ برتر بسکتبال کشور هستیم که بیشترین بازیکن جوان و بومی را در اختیار داریم.

وی با تشکر از مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز سهرابی و مدیر تیم بسکتبال شهرداری هوشیار گفت: انصافا سازمان ورزش حمایت خوبی از بسکتبال شهرداری کرده و با سعه صدر شرایط حضور تیم بسکتبال شهرداری تبریز نخستین نماینده استان آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر را فراهم کرده‌اند و همیشه حمایت این عزیزان مایه دلگرمی کادر و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری تبریز شده است.

شیرازی‌فر با ابراز رضایت از کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری تبریز یادآور شد: مربیان تیم از میدان دادن به جوانان واهمه‌ای نداشته و همین نکته مثبت می‌تواند چشم‌انداز درخشانی را برای این تیم به دنبال داشته باشد.
 
از هواداران تراکتورسازی انتظار داریم

مدیر اسبق روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: بسکتبال شهرداری تبریز تنها نماینده شهرداری نبوده بلکه سیمایی کلی از بسکتبال استان را داشته و تمام هواداران و باشگاه‌های استان باید از تنها نماینده استان در این رشته پرطرفدار حمایت کنند.

وی گفت: امروز یکی از ویژگی‌های برجسته تیم تراکتورسازی هواداران و تماشاگران این تیم است و به عنوان فردی که دو سال افتخار خدمت در باشگاه تراکتورسازی را داشته‌ام، از هواداران این تیم می‌خواهم که در صورت داشتن وقت در سالن صدرا حضور یافته و تیم شهرداری تبریز را تشویق کنند.

شیرازی‌فر در این مورد اضافه کرد: در تمام شهرهایی که سفر کرده‌ایم تیم‌های میزبان همانند اراک، گرگان، اصفهان، آبادان و ماهشهر تماشاگر داشته‌اند، ولی ما در تبریز و شهر خود غریب بوده و حتی برای تیم‌های مهمان نیز سئوال بوده که چرا شهری که به تماشاگران پرشور تراکتورسازی شهرت دارد، از بسکتبال حمایت نمی‌کنند.

بازی تیم‌های بسکتبال شهرداری تبریز با شیمیدر تهران ساعت 15:30 دقیقه روز دوشنبه 21 دی ماه در سالن صدرای تبریز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.