۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 336170

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب در انتخابات آینده در سراسر کشور یک نفر را هم مستقل از شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهد کرد گفت: اصولگرایان دغدغه ائتلاف دارند.

حبیبی: اصولگرایان دغدغه ائتلاف دارند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در اجلاس سراسری دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی به انتخابات و فعالیت های حزب موتلفه اسلامی در شکل گیری وحدت اصولگرایان اشاره کرد و افزود : حزب موتلفه اسلامی فعالیت برای انتخابات آینده را از سال 92 آغاز کرد و به این جمع بندی رسید که اصولگرایان در انتخابات آینده تنها یک راه دارند و آن ائتلاف است.
حبیبی با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام اصولگرایان در انتخابات گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شده و جلسات شورای مرکزی آن منظم برگزار می شود و حزب موتلفه اسلامی برای اینکه اصولگرایان به وحدت و همگرایی برسند وظایف خود را در حداکثر توانایی انجام داده است.
وی گفت: وضعیت شورای ائتلاف اصولگرایان به گونه ای است که اکثریت قریب به اتفاق سلایق اصولگرایی در آن هستند و هر کسی بخواهد از این ائتلاف کناره گیری کند هزینه سنگینی باید بدهد و کنار رفتن هر تشکلی از این ائتلاف باعث می شود خود آن تشکل یا فرد لطمه بخورد.
حبیبی افزود: اصولگرایان در انتخابات آینده با یک فهرست و یک صدا حضور پیدا خواهند کرد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: برخی از اصلاح طلبان و رقبا همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان هستند و به همین دلیل اصولگرایان باید مراقب باشند تا هیچ لطمه ای به شورای ائتلاف اصولگرایان وارد نشود.
وی افزود: شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی وارد مصادیق می شود و با ساز و کاری که وجود دارد مشکلی وجود نخواهد داشت.
حبیبی خاطرنشان کرد: امید ما به تداوم ائتلاف اصولگرایان روز به روز بیشتر می شود و اصولگرایان دغدغه ائتلاف دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.