قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛استكبار جهاني همه توان خود را به كار بسته تا بيشترين ضربه را به نظام جمهوري اسلامي ايران وارد كند كه خوشبختانه تاکنون با تلاش نيروهاي امنيتي و انتظامي در اين راه ناكام مانده است. 

امنيت انتخابات بدون مشاركت مردمي امكانپذير نيست 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد: فرمانده انتظامي استان با اشاره به انتخابات پيش رو در اسفند ماه سال جاري، بر لزوم مشاركت اجتماعي در برقراري امنيت، تأكيد كرد و گفت: امنيت انتخابات بدون مشاركت مردم با پليس امكانپذير نيست.

سردار نور علي ياري در اولين جلسه هماهنگي تأمين نظم و امنيت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه در محل سالن جلسات ستاد فرماندهي انتظامي استان با حضور مسئولين انتظامي استان برگزار شد ، با اشاره به اينکه پليس چهارمحال و بختياري آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات در سايه برقراري امنيت مناسب را دارد، گفت: بايد با شناخت و مطالعه دقيق، آسيب ها و تهديدات اجتماعي و همچنين اشراف اطلاعاتي مناسب، اقدامات خود را در راستاي تأمين نظم و امنيت در جامعه انجام دهيم.

وي خاطر نشان كرد: استكبار جهاني همه توان خود را به كار بسته تا بيشترين ضربه را به نظام جمهوري اسلامي ايران وارد كند كه خوشبختانه تاکنون با تلاش نيروهاي امنيتي و انتظامي در اين راه ناكام مانده است.

ياري با تأكيد بر افزايش توان عملياتي كاركنان، اظهار داشت: نيروي انتظامي با الهام از فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)در سال همدلي و هم زباني دولت و ملت حداكثر تلاش خود را جهت تحقق اين امر به ويژه در زمينه انتخابات به عمل آورده و با ارائه آموزش هاي موثر به كاركنان فعال در بحث امنيت انتخابات و حضور مستمر در جلسات مرتبط با اين امر به عنوان يكي از سازمان هاي فعال و شاخص مطرح است.

وي با اشاره به اينكه خوشبختانه كشور ما تجربيات بسيار گرانبهايي در خصوص برگزاري انتخابات دارد، افزود: همواره عده اي به دنبال ايجاد نا امني در جامعه هستند كه آنها با اقدامات به موقع و مؤثر پليس، در اين راه ناكام مي مانند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري  ايجاد ناامني رواني، بزرگنمايي مشكلات و آسيب هاي اجتماعي و ايجاد اختلاف را از مهمترين تهديدات حوزه انتخابات عنوان كرد.

ياري با بيان اينكه يكي از افتخارات نيروي انتظامي اين است كه در انتخابات هيچگونه دخالتي نمي كند، افزود: مأموران نيروي انتظامي تأمين كننده امنيت هستند و با اشراف اطلاعاتي مناسب مأموريت هاي خود را انجام مي دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.