معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به ساخت درمانگاه درکوی دانشگاه اظهار کرد: این درمانگاه 20 قدم بالاتر از درب اصلی کوی پسران واقع شده و احتمالا برای مهرماه سال 95 آماده سرویس دهی و خدمت رسانی به عموم مردم خواهد بود.

آخرین وضعیت پروژه های کوی دانشگاه تهران
دکتر به‌نژاد در گفت و گو باایسنا، با بیان اینکه سه پروژه در کوی دانشگاه تهران در حال انجام است،گفت: یکی از اقداماتی که در حال انجام است راه اندازی رستوران جدید در کوی دانشگاه تهران بوده که در مرحله نازک کاری قرار داد و برای نیمسال دوم آماده سرویس دهی خواهد شد.

وی در مورد فعالیت این رستوران توضیح داد: قراردادی بین دانشگاه تهران و یک شرکت تولیدکننده محصولات غذایی برای توزیع غذای صنعتی به ساکنین کوی منعقد شده است. البته سلف سرویس کوی پابرجا خواهد بود و علاوه بر سلف سرویس کوی،این رستوران آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است،در این رستوران 30 تا 40 غذای یارانه‌ای در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

معاون دانشجوئی دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به راه اندازی درمانگاه در کوی اظهار کرد: این درمانگاه 20 قدم بالاتر از درب اصلی کوی پسران واقع شده و در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد و احتمالا برای مهرماه سال 95 آماده سرویس دهی خواهد شد.

به‌نژاد با تاکید بر اینکه درمانگاه کوی آماده خدمت رسانی به مردم عادی نیز خواهد بود افزود: از آنجایی که در منطقه امیرآباد شمالی درمانگاهی وجود ندارد درمانگاه کوی می‌تواند علاوه بر دانشجویان به مردم عادی نیز خدمات ارائه کند.

وی همچنین با اشاره به ساخت یک خوابگاه جدید در کوی پسران گفت: ساخت این خوابگاه در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد و فرایند ساخت آن قبل از سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

اضافه شدن خدمتی جدید به کیف پول الکترونیکی

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به ارائه کیف پول الکترونیکی به دانشجویان دانشگاه تهران گفت: خدمتی جدید از طریق کیف پول الکترونیکی به دانشجویان دانشگاه تهران ارائه خواهد شد که آن استفاده از غذای دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی دانشگاه است که غذایی غیر از غذای دانشجویی ارائه می‌کند. در واقع دانشجویان با استفاده از یارانه‌ای که به آنها اختصاص داده می‌شود می‌توانند از غذای این باشگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: در حال آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای این امر هستیم و احتمالا از ابتدای شروع ترم آینده یعنی مهرماه سال 95 قابل اجرا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.