رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری مرحله استانی دهمین المپیاد کشوری فرش دستباف در روز چهارشنبه مورخ ۷ بهمن خبر داد.

مرحله استانی المپیاد کشوری فرش دستباف ۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، سعید کاظمی اظهار داشت: خراسان‌رضوی در اسفندماه امسال میزبان دهمین المپیاد کشوری فرش دستباف است که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و مرحله مقدماتی (استانی) آن, هفتم بهمن ماه در مراکز دانشگاهی و مؤسسات آموزش علمی و هنرستان‌های کار و دانش آموزش و پرورش به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر مرحله، مسابقات در سه رشته طرح و رنگ، بافت، رنگرزی در سطح دانش‌آموزی و در چهار رشته طرح و رنگ، بافت، رنگرزی و مرمت در سطح دانشجویی برگزار می‌شود، افزود: افرادی که بالاترین امتیاز لازم را در مرحله مقدماتی المپیاد کسب کنند به عنوان منتخبان استان به مرحله نهایی المپیاد راه می‌یابند.

کاظمی تصریح کرد: مرحله کشوری دهمین المپیاد فرش دستباف از یازدهم تا سیزدهم اسفندماه امسال در استان خراسان رضوی ( شهرستان مشهد) در دو مرحله دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله نهایی المپیاد، اعلام نتایج و مشخص شدن نفرات برتر در هر رشته، به رسم یادبود جوایزی از سوی مرکز ملی فرش ایران به برگزیدگان اعطاء می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.