فرماندار دورود با اشاره به موکول شدن بخشی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ماه‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد کارها به ماه‌های پایانی سال موکول شود.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ماه پایانی سال موکول نشود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس،ماشاءالله نعمتی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران بانک‌های شهرستان دورود و جمعی از دستگاه‌های اجرایی ضمن ارزیابی عملکرد شعب بانک‌های شهرستان دورود در بخش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت: بانک مهر ایرانیان متأسفانه نتوانسته است در این بخش موفق عمل کند و باوجود سهمیه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌شده، تسهیلاتی را جهت اشتغال در اختیار مردم قرار نداده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کم‌بهره اشتغالزایی توسط صندوق کار‌آفرین امید در شهرستان دورود تأکید کرد: این صندوق تاکنون تسهیلات خوبی را در اختیار مردم قرار داده و با توجه به حجم بالای مراجعه‌کنندگان بایستی پیگیری بیشتری برای جذب منابع مالی بیشتر صورت گیرد تا از این ظرفیت در شهرستان به خوبی استفاده شود.

نعمتی با اشاره به مشکلات شعبه بانک ملت در شهرستان دورود تأکید کرد: میزان مراجعه‌کنندگان بانک ملت در شهرستان دورود بسیار بالا است و این در شرایطی است که این بانک در شهرستان تنها یک شعبه دارد و لازم است با توجه به گسترش شهر و افزایش جمعیت مدیریت این بانک در استان نسبت به احداث یک شعبه دیگر در شهرستان اقدام کند و یا وضعیت موجود را تجهیز و ارتقاء دهد.

این مسئول با اشاره به موکول شدن بخشی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ماه‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد کارها به ماه‌های پایانی سال موکول شود چراکه با توجه به حجم فعالیت‌ها در این ایام ممکن است، نتوان به‌خوبی از این ظرفیت‌ها بهره برد.

وی در خصوص روند جذب نیروی کار در برخی واحدهای صنعتی شهرستان تأکید کرد: هرگونه جذب نیرو باید از طریق مجاری قانونی، اداره کار و موسسه کاریابی صورت گیرد و این مراکز نیز در صورت وجود مشکل باید پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.