قدس آنلاین- یزد : رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: کمیته امداد مکانی مطمئن برای اجابت نیّات خیرین و رساندن خیرات و مبرّات آنان به دست نیازمندان واقعی است.

کمیته امداد مکانی مطمئن برای اجابت نیّات خیرین است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،محمد فقیه خراسانی دردیدار با مدیر کل کمیته امداد استان اظهارداشت :شورای اسلامی شهر یزد برای همکاری با این نهاد مقدس در جهت رفع مشکلات نیازمندان آمادگی کامل دارد.

وی افزود: شما امدادگران در جایی کار می کنید که می توانید هر لحظه توشه ای برای آخرت خود بیفزایید و دیگران را هم به کارهای نیک دعوت کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تلاش در جهت احیای امید و شوق زندگی در جان های رنج دیده و خسته، توفیق بزرگی است کا از جانب خداوند متعال به بندگانش هدیه می شود و در میان همه مددکاری ها و حمایت ها، خلوص نیت و خدمت به محرومان، مستضعفان و یتیمان از قداستی ویژه برخوردار است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به اولویت های کاری این نهاد مقدس در خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار آسیب پذیر جامعه اظهار داشت: احیاء روحیه امدادگرای در بین کارکنان این نهاد، بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها و مشارکتهای مردمی با محوریت مدارس و مساجد و ...، افزایش سرعت خدمت رسانی به نیازمندان با تسهیل در فرآیندهای اجرایی از جمله محورهای اصلی مد نظر در برنامه های جاری می باشد.

در ادامه این نشست صمیمی در زمینه همکاری متقابل کمیته امداد امام خمینی(ره) با شورای اسلامی شهر یزد در جهت رسیدگی بهتر به مددجویان تحت حمایت بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.