نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با ابراز خرسندی از حضور یکپارچه مردم استان در مناسبت های ملی و مذهبی گفت: این وحدت و همدلی پیام مردم شیعه و سنی استان به دشمنان است.

امام جمعه گرگان: وحدت و همدلی پیام مهم مردم شیعه و سنی گلستان به دشمن است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر چهارشنبه در مراسم اهدای سند مالکیت دو هزار واحد مسکونی شهرهای کلاله و فراغی در شرق استان گلستان که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد،اظهار کرد: مردم این استان همواره در مناسبت های مختلف وحدت و همدلی خویش را به نمایش گذاشته اند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت و صمیمت بین شیعه و اهل سنت در استان گلستان برای دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی پیام روشن و صریحی دارد و آن این که مردم به نظام جمهوری اسلامی علاقه مند هستند.
آیت اله نورمفیدی اضافه کرد: امروز باید پروردگار خویش را شکر کنیم که در استان گلستان و شهرستان کلاله مردم شیعه و اهل سنت هر کدام پایبند به اعتقادات خود در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.
فرماندار کلاله نیز در این مراسم با تقدیر از عزم بنیاد مستضعفان کشور در رفع محرومیت ها گفت: نماینده ولی فقیه در این بنیاد که با استان گلستان و شرق آن آشنا می باشد، انصافا در رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف دارند.
نصرت برزگر با اشاره به چهار سفر مهندس سعیدی کیا به استان گلستان طی سال جاری افزود: این سفرها و اهدای اسناد مالکیت به محرومان حاکی از تلاش و جدیت ایشان در این عرصه است.
وی همچنین با اشاره به انتخابات هفتم اسفند امسال شرکت در این انتخابات را وظیفه ای شرعی دانست و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری دو اصل مهم حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید مورد توجه مردم قرار گیرد.
برزگر اضافه کرد: مردم شیعه و اهل سنت شهرستان کلاله همچون انتخابات سال های قبل در این دوره از انتخابات نیز حضوری گسترده خواهند داشت و حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.
در این مراسم اسناد مالکیت دو هزار واحد مسکونی با مساحت 600 هزار مترمربع به ارزش تقریبی 210 میلیارد ریال به اهالی دو شهر فراغی و کلاله به رایگان واگذار شد.
پیش از این نیز طی سه مرحله در سال جاری، در مجموع هفت هزار سند مالکیت اراضی املاک علوی به مردم مناطق محروم و مرزی شهرستان های گُمیشان، گنبدکاووس و مراوه تپه به رایگان واگذار شد.
شهرستان کلاله واقع در شرق استان گلستان بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 افزون بر 110 هزار نفر جمعیت دارد.
مجموع جمعیت گلستان در سطح 14 شهرستان این استان شمالی حدود 1.850 میلیون نفر مرکب از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.