همایش 'فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان' پس از دو روز برگزاری با امضای یک تفاهمنامه ۲۴ هزار میلیارد ریالی در این شهر پایان یافت.

همایش 'فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان' پایان یافت

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، دبیر این همایش عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه نشست اصفهان گفت: تفاهمنامه اجرای هشت پروژه در زمینه های مختلف بین شهرداری اصفهان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ارزش 24 هزار میلیارد ریال امضاء شد.
علیرضا برهانی پور افزود: 64 پروژه که پس از سه ماه بررسی و مطالعه فنی و اقتصادی انتخاب و در این دو روز به سرمایه گذاران معرفی شده بود با استقبال خوب سرمایه گذاران مواجه شد.
وی اضافه کرد: قبل از آغاز مراسم اختتامیه تعداد درخواست های سرمایه گذاری در اصفهان به 59 سرمایه گذار رسید.
دبیر همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهر شناخته شده ای است از این رو شهرداری می تواند از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذار استفاده کند.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان با شعار ' اصفهان فرصت جهانی و جهانی از فرصت ها ' توسط شهرداری این شهر برپا شد.
در این همایش 40 هیات اقتصادی و سرمایه گذاری از کشورهای کویت، امارات عربی متحده، ترکیه ، کره جنوبی، اسپانیا، گرجستان ، سوئیس، آلمان ، عراق ، عمان ، اتریش ، چین ، افغانستان، لهستان ، کانادا، روسیه و یونان و همچنین دو هیات سیاسی از کشورهای اسپانیا و اتریش حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.