رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فردا لوایح بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه همزمان به مجلس ارائه می‌کند، گفت: دولت لایحه دو دوازدهمی برای بودجه ۹۵ ارائه کند.

درخواست لاریجانی از دولت برای ارائه لایحه بودجه دو دوازدهم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان نمونه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره زمان ارائه لایحه بودجه سال 95 و برنامه ششم توسعه اظهار داشت: به من گفته‌اند فردا لوایح بودجه و برنامه به صورت همزمان به مجلس ارائه می‌شود، بنابراین بر این اساس ما کار خود را شروع می‌کنیم، زیرا آیین نامه ضوابطی دارد و در این راستا باید چند روز به نمایندگان فرصت دهیم تا پیشنهادتشان را در زمینه بودجه و برنامه ششم به مجلس ارائه کنند.

وی  در همین زمینه گفت: پس از آن کمیسیون تخصصی و کمیسیون تلفیق درباره بودجه اعلام نظر می‌کنند و در این فاصله دو‌هفته‌ای نیز انتخابات کمیسیون تلفیق بودجه و برنامه ششم توسعه برگزار می‌شود.

رئیس مجلس  در پایان خطرنشان کرد: فکر می‌کنم مجبور شویم تا دولت یک لایحه دو دوازدهمی به مجلس ارائه کند که برای فروردین و اردیبهشت مشکلی برای کشور نباشد تا مراحل تصویب بودجه در برنامه طی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.