زمان اجرای عملی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در حالی بزودی فرا می رسد که لحظه به لحظه بر شمار صفحه ها و کارزارهای اینترنتی (کمپین) حمایت مردمی و اعضای این گروه ها افزوده می شود.

افزایش حمایت مردمی در شبکه های اجتماعی از اجرای برجام

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، شماری از فعالان این عرصه با هدف حمایت از اجرای برجام چندین صفحه و کارزار تبلیغاتی و مردمی راه انداخته اند.
بر پایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که بیست و سوم تیرماه بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، در ازای کاهش برخی فعالیت های اتمی تهران، تحریم های هسته ای علیه این کشور لغو خواهد شد.
زمان اجرای عملی این برنامه بزودی فرا می رسد.
«صلح و وفاق» یکی از این کارزارهای مردمی است که نظرهای افراد درباره صلح در سایه اجرای برجام را بازتاب می دهد.
«حمایت از برجام» نام صفحه دیگری است که از مردم ایران دعوت می کند برای پشتیبانی از اقدام دستگاه دیپلماسی کشور در اجرای برجام به این کمپین بپیوندند.
صفحه هایی نیز با موضوع اخبار لحظه ای از وین و ساعت های پایانی تحریم ها به طور گرافیکی طراحی شده است و بازتاب نگاه مسئولان را در خود دارد.
حمایت های خودجوش مردمی از چند ماه های پیش تاکنون در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و... دیده می شد اما اکنون در آستانه آغاز اجرای برجام، بعضی کاربران نمایه و نام خود را با هدف حمایت از تیم هسته ای تغییر داده اند.
به نقل از منابع دیپلماتیک، قرار است به احتمال زیاد امروز گزارش نهایی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدهای ایران در قالب توافق جامع هسته ای منتشر شود.
شماری از مقام های بلندپایه عرصه سیاست خارجی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران امروز به مقر این سازمان در وین پایتخت اتریش رفته اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.