مدیر کمیته‌ امداد خلخال گفت:‌ امسال بیش از ۴ هزار و ۸۵۰ نفر از مددجویان این شهرستان از خدمات بلاعوض کمیته امداد بهره‌مند شدند.

 ۲۶ میلیارد ریال مستمری به مددجویان شهرستان خلخال ارائه شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،صفر فتح‌الله‌زاده در جلسه بررسی روند ارائه خدمات به مددجویان شهرستان خلخال اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار و 850 نفر از مددجویان شهرستان خلخال از خدمات بلاعوض کمیته امداد بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال بیان کرد: در این مدت بالغ بر26 میلیارد و 242 میلیون ریال در قالب مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان واریز شده تا آنان بتوانند مایحتاج اساسی خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مستمری ماهانه به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پرداخت مستمری در راستای جبران بخشی از کاستی‌ها و نیازهای ضروری مددجویان انجام می‌شود تا بخشی از مشکلات اقتصادی آنها مرتفع شود.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه این قشر از جامعه همواره دارای مشکلات زیادی هستند که به تنهایی نمی‌توانند آن را رفع کنند، اظهار کرد: از تمامی خیرین و نیکوکاران خواستاریم تا کمیته‌ امداد را در راستای یاری‌رسانی به اقشار آسیب پذیر بیش از پیش کمک و همیاری کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال با اشاره به ارائه‌ خدمات حمایتی این نهاد به خانواده‌های نیازمند گفت: خدمات فرهنگی و آموزشی، درمانی، معیشتی، عمرانی و رفع سایر نیازمندی‌های مددجویان از جمله فعالیت‌های این نهاد برای توانمندسازی آنها است.

وی از بهره‌مندی 256 نفر از مددجویان تحت حمایت از اجرای طرح فلاح با محتوای آموزشی و برنامه‌های دینی در شهرستان خلخال خبر داد و افزود: در این جلسات به مدت 40 ساعت به شبهات دینی، مسائل و مباحث شرعی مددجویان توسط مشاوران مذهبی و مبلغان دینی و حوزوی پاسخ داده شده است.

فتح‌الله‌زاده طرح فلاح را یکی از برنامه‌های منحصر به ‌فرد حوزه‌ فرهنگی کمیته‌ امداد دانست و بیان کرد: این طرح با هدف تعمیق باورها و ارتقای رفتارهای دینی، ترویج فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر برای خانواده‌های تحت پوشش برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.