پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- لرستان: اطلاع رسانی شفاف و صادقانه باعث ایجاد اعتماد مردم به رسانه ها می شود و نقد نیز باید منصفانه و عادلانه همراه با بیان نقاط قوت و ضعف باشد در عین حال باید خطوط قرمز هر نظام در آن رعایت شود.

بسیجیان رسانه ای افسران جنگ نرم با دشمن هستند

 به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مسئول سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در همایش روز قشر بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه فناوری ارتباطات زمینه ساز تبادل اطلاعات است گفت: پیشرفت جامعه در گروه پیشرفت ارتباطات و اطلاعات است لذا نمی توان زندگی اجتماعی در جوامع بین المللی را بدون رسانه تصور کرد.

 صادقی  با بیان اینکه امروز دشمن وارد عرصه جنگ نرم با ایران شده است اظهار داشت: در عرصه جنگ نرم هر کسی نمی تواند وارد شود و حضور بسیجیانی که در رسانه ها فعالیت می کنند کارساز بوده و به عنوان افسران جنگ نرم هستند که در خط مقدم جبهه قرار دارند.

 وی  با اشاره  به وظایفی که رهبر انقلاب برای رسانه ها در نظر گرفته است  افزود: تبادل افکار و آرا در جامعه مهمترین وظیفه ای است که مقام معظم رهبری برای رسانه ها مشخص کرده است لذا اگر رسانه ها به عنوان نخبگان جامعه این تبادل افکار را به درستی انجام دهند می توانند حلقه اتصال بین حاکمیت و مسئولین باشند. مسئول سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه  زندگی بشریت چه از لحاظ اجتماعی، چه اقتصادی و چه سیاسی وابسته به رسانه بوده  است عنوان نمود : در دنیای فراصنعتی امروز فناوری ارتباطی و تولید اطلاعات توسعه بیش از حدی پیدا کرده است.

 مسئول سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به جامعه را از موضوعات مهم در امر ارتباطات خواند و بیان داشت: در جامعه ای که انبوهی از اطلاعات وجود دارد تشخیص حق از باطل، حقیقت از توهم و ... کار دشواری است لذا اصحاب رسانه ضمن رصد این اطلاعات باید آن ها را به واقعیت رسانده و به جامعه تحویل دهند.

صادقی  با اشاره به زیرساخت های مورد نیاز اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی به جامعه بیان داشت : مهمترین زیرساخت برای این منظور این است که نظام حاکم نظامی دموکراتیک بوده تا اصحاب رسانه بتوانند بخوبی قلم زده و واقعیت را بیان کنند لذا بین رسانه ها و نظام های دموکراسی رابطه مستقیم وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی به واسطه نظام مردم سالاری دینی این زیرساخت را برای رسانه ها فراهم کرده و رسانه ها بر اساس قانون می توانند آزادانه حقایق را بیان کنند.مسئول سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور خاطر نشان کرد: اکنون که دشمن از عرصه جنگ سخت ناامید شده یکی از راه هایی که می تواند نظام را از بین ببرد جنگ نرم و نفوذ بوده که این نفوذ به صورت خاموش است.

صادقی با بیان اینکه نفوذ متافیزیکی که همان  نفوذ بر افکار، عقاید و اندیشه ها است گفت: بواسطه این نفوذ که همان نفوذ فرهنگی است دشمن زمینه را برای ایجاد نفوذ در لایه های دیگر فراهم می کند و می توان گفت از راه نفوذ فرهنگی دشمن با تیشه به ریشه می زند.

مسئول سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: دشمن می خواهد از راه نفود اقتداری که انقلاب کسب کرده را از بین برده و عقبه فکری انقلاب و مردم را مورد هدف قرار دهد همچنین دشمن می خواهد مردم را از انقلاب و ولایت جدا کرده و محور ولایت را مورد هدف قرار دهد.

وی از بسیجیان رسانه به عنوان مروج گفتمان انقلاب نام برد  وگفت: جریان سازی و روشنگری در مقابل با جنگ نرم دشمنان وظیفه شماست لذا شما می توانید نقش هم افزایی بین نیروهای متعهد و انقلابی را ایجاد کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.