قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت آبفار خراسان شمالی از ابلاغ و تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر رهبری برای آب رسانی به روستاهای این استان در سال جاری خبر داد.

۱۷۰ میلیارد ریال برای آب رسانی به روستاهای خراسان شمالی ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،روشن روان گفت: تاکنون افزون بر 239 میلیارد و 306 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای استان تخصیص داده شده است، اضافه کرد: این مبلغ از محل اعتبارات استانی، ماده 180 قانون برنامه پنجم، ماده 180 ملی، دو درصد نفت، گاز و اعتبارات سفر رهبری، اعتبارات مجتمع های دارای اولویت(ملی)، ماده 10 و 12 بحران، تخصیص یافته و جذب شده است.

وی افزود: در این زمینه از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی بیش از 8591 میلیون ریال و از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ماده 180 قانون برنامه پنجم (استانی) بیش از 17445 میلیون ریال جذب شده است.
به گفته وی همچنین از محل اعتبارات تبصره 9 بند ه، 1150 میلیون ریال نیز برای توسعه و بازسازی شبکه های آب شرب در روستاهای خراسان شمالی ابلاغ و تخصیص یافته است.
روشن روان اظهار داشت: در همین راستا از محل اعتبارات دو درصد درآمد حاصل از فروش و صادرات نفت خام و گاز طبیعی 245 میلیون ریال اعتبار به طرح های آبرسانی روستایی در خراسان شمالی جذب شده است.
وی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبارات مجتمع های دارای اولویت برای تکمیل پروزه های آبرسانی در روستاهای استان در سال 94 به این شرکت اختصاص یافته است، گفت: مبلغ این اعتبار برای تکمیل 18 پروژه آبرسانی، 38025 میلیون ریال است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.