رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان با بیان این‌که لغو تحریم‌ها باعث ایجاد بازار رقابتی در حوزه تولید خودرو می‌شود، گفت: قطعاً این شرایط باعث ارتقای کیفیت و در نتیجه رونق بازار می‌شود.

ایجاد بازار رقابتی در حوزه تولید خودرو با لغو تحریم‌ها

به گزارش قدس آنلاین، «محرمعلی قنبری» در گفت‌وگو باایسنا،اظهار کرد: در روزهای گذشته که بحث اجرای برجام در محافل مختلف مطرح بود، شاهد واکنش‌های کمی در بازار خودرو بودیم، با این حال انتظار داریم شرایط به‌ مرور زمان تغییر کرده و قطعاً رونق بار دیگر به بازار بازگردد.
وی با بیان این‌که لغو تحریم‌ها در حوزه خودرو باعث افزایش واردات خودروهای خارجی می‌شود، یادآور شد: با ورود خودروهای خارجی قطعاً خودروسازان داخلی نیز ناچار می‌شوند برای حفظ بازار بر کیفیت محصولات تولید بیفزایند و قطعاً این مسأله باعث ایجاد رقابت شده و به نفع مصرف‌کننده خواهد بود.
قنبری، بازار انحصاری را در کاهش کیفیت و رکود در بازار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد در ماه‌های آینده فضا به سمت خروج از رکود سوق یابد و مصرف‌کننده و فروشنده بتوانند با امید بیشتری کار کرده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.
این فعال صنفی در بخش دیگری رکود حاکم بر بازار را در شرایط فعلی مقطعی دانست و اظهار امیدواری کرد با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تحقق وعده‌ها بار دیگر شاهد رونق در بازار باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.