رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم منتظر خبرهای خوش باشند.

آخرین وضعیت جذب دروازه‌بان پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، جعفر کاشانی پس از تعلق ورزشگاه شهید کاظمی به پر‌سپولیس و ورزشگاه امام رضا (ع) به استقلال، اظها‌ر کرد: امیدوارم که استفاده خوبی از این ورزشگاه‌ ببریم. مطمئنا واگذاری پنج ساله این دو ورزشگاه در آینده هم تداوم خواهد داشت. پر‌سپولیس و استقلال شایستگی تربیت بازیکنان خوبی را دارند و می‌توانیم در راه اشاعه فرهنگ عمومی استفاده‌های زیادی از این دو ورزشگاه ببریم. از قالیباف و شهرداری تهران بابت واگذاری این دو ورزشگاه ممنون هستم.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: هدف از واگذاری این دو ورزشگاه تکمیل زیر ساخت‌های دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس بود، چرا که یک باشگاه باید از لحاظ زمین تمرین و ورزشگاه هم در شرایط خوبی قرار گیرند.

کاشانی درباره این قر‌عه‌کشی نیز گفت: این قر‌عه‌کشی در دفتر دکتر سجادی برگزار شد. من چند ماه پیش از دکتر قالیباف خواسته بودم که این دو ورزشگاه را به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس واگذار کنند که او هم کمال همکاری را با ما داشتند.

رییس هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد و آیا می‌تواند بازی‌های خود در لیگ برتر را در این ورزشگاه برگزار کند، گفت: این موضوع به مسائل حقوقی باز می‌گردد، اما همان طور که رییس سازمان شهرداری تهران گفت انتقال این ورزشگاه تا 10 روز آینده انجام می‌شود و باید مراحل اداری آن طی شود.

کاشانی درباره وضعیت د‌ر‌وازه‌بان پر‌سپولیس در آستانه اتمام فصل نقل و انتقالات نیز خاطر‌ نشان کرد: پر‌سپولیس همواره د‌ر‌وازه‌بان‌های خوبی داشته و از هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهم که نگران نباشند. نمی‌خواهم از کسی نامی ببرم، ولی به زودی خبرهای خوبی می‌رسد. پر‌سپولیس و استقلال دو باشگاه بزرگ هستند و کسانی که در این دو باشگاه به میدان می‌روند، باید مسائل اجتماعی را هم رعایت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.