نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: عبور از گردنه سخت مذاکرات هسته ای با تکیه بر مشی تعامل، منطق، و دیپلماسی مدبرانه صورت گرفت.

عبور از گردنه سخت مذاکرات هسته ای با تکیه بر دیپلماسی مدبرانه بود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: این دستاورد با عنایت های حضرت حق و در سایه رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب، تلاش های رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید به ویژه وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی با پاسداشت خون شهدای عزیز هسته ای که موجب عزت و اقتدار بیشتر شد، تحقق یافت.
وی ادامه داد: امیدوارم دوران پسابرجام و پساتحریم دورانی با برنامه و هدفمند برای دولت و مجلس باشد و شعار رفع معضل بیکاری جوانان و تنگنای اقتصادی مردم عزیز به دوران شور و نشاط مردم بدل شود.
این نماینده مجلس اضافه کرد: اولویت اصلی منابع آزاد شده برجام باید حمایت از تولید داخلی، توسعه صنعت و کشاورزی، رفع بیکاری با نظارت دقیق مجلس برای خدمت به مردم باشد.
احمدی لاشکی گفت: برای کمک و خدمت به این مردم صبور، مهمترین نسخه حفظ وحدت و همدلی است.
این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: اقتدار امروز کشور نیز در سایه همین وحدت بدست آمده که گوشه ای از آن را دلاوران سپاه در هفته گذشته و در خلیج فارس، به دشمنان و ارتجاع منطقه نشان دادند.
احمدی لاشکی در ادامه با تشکر از اقدامات موثر دولت و وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه آزادراه تهران – شمال، ابراز امیدواری کرد که قطعات سه، چهار و پنج این پروژه نیز تا پایان سال آینده تکمیل شود.

** سود بانکی بلای جان مردم است
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه سود بانکی سرگشته همچنان بلای جان مردم است، افزود: آیا رسالت بانک ها دلالی است یا حمایت از مردم!؟
احمدی لاشکی خطاب به وزیر اقتصاد ،تاکید کرد: بانک ها تاخیر یک وام دو میلیونی را تاب نمی آورند اما برای 50 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی که در دست 400 نفر است، کاری نمی کنند.
وی خطاب به مسئولان دولتی گفت: کارمندان، کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی چه میزان در بودجه دیده شده اند. آیا شرایط زندگی آن ها در نظر گرفته شده است؟
نماینده مردم چالوس در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت: آیا می دانید چرا دریاخواری در شمال کشور باب شده است؛ چون وزارت کشور برای مصوبه مجلس هشتم مبنی بر تاسیس سازمان توسعه و عمران سواحل و دریا، با نگاه تفننی وقت گذاشته نه برای صیانت از بیت المال و تغییر در گردشگری.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.