قدس/ سینا حسینی : داستان بلاتکلیفی نمایندگان خراسان رضوی در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور هرچند یک موضوع قدیمی به شمار می‌رود، اما همچنان سوژه داغ محافل ورزشی به حساب می‌آید تا جایی که حالا مدعیان مالکیت این دو باشگاه خراسان بویژه تیم پیام وحدت کاشمر، در فضای مجازی برای همدیگر خط و نشان می‌کشند تا حاشیه‌های پیرامون این باشگاه به شکل عجیبی افزایش یابد.

 مالکیت پیام فعلاً به کاشمری ها رسید

در شرایطی که نسل ابومسلم و پیام وحدت کاشمر شرایط ایده آلی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ندارند، مشکلات مدیریتی نیز مزید بر علت شده تا آرامش از این باشگاه‌ها گرفته شود. البته فعلاً مشکلات نسل ابومسلم در سایه قرار گرفته، چون مدعیان مالکیت باشگاه پیام وحدت در برهه کنونی مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‌اند تا دوباره بحث مالکیت این باشگاه در صدر اخبار ورزشی خراسان رضوی قرار گیرد.
جرقه تنش میان مدعیان مالکیت باشگاه با نامه رئیس هیأت فوتبال شهرستان کاشمر به هیأت فوتبال خراسان رضوی زده شد. محمود قانع، رئیس هیأت فوتبال کاشمر و رئیس هیأت مدیره باشگاه که در ماه‌های اخیر در ماجرای مالکیت این باشگاه نقش آفرینی کرده بود، تهدید کرد که اگر 40 درصد باقی‌مانده از سهام این باشگاه به کاشمر منتقل نشود، دیگر تیمداری نخواهند کرد.
قانع با ارسال رونوشت این نامه تهدید آمیز برای رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر و مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، تلاش کرد فشار بر مسؤولان استانی را دو چندان کند تا به خواسته موردنظر خود دست پیدا کند.
انتشار این نامه توسط یکی ازنزدیکان هیأت مدیره باشگاه در شبکه‌های اجتماعی موجب شد موضوع به شکلی خاص مورد توجه منتقدان قرار گیرد،اما انتشار این نامه برابر انتظار با واکنش تند دیگر مدعیان مالکیت این باشگاه همراه شد.
علی شیخ الاسلامی در پاسخ به اقدام رئیس هیأت مدیره باشگاه و اقدام یکی از نزدیکان هیأت مدیره در انتشار این نامه، با ادبیاتی تند و کنایه آمیزی اعلام کرد، «پاسخ این ادعا را نمی دهم»، اما وی با کنایه به رفتار افراد نزدیک به باشگاه پیام وحدت کاشمر، یکی از افراد نزدیک به این باشگاه را به نداشتن صلاحیت لازم متهم کرد!
شیخ الاسلامی در یکی از گروه‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار پستی در این باره نوشت: «حقیقتاً دوست ندارم در مورد مسایل پیام وحدت که مالک قانونی آن هستم، حرفی بزنم! حداقل فعلاً؛ اما جهت استحضارهمه دوستان بایدعرض کنم این آقایی که امروز در این مورد اظهارنظر می‌کند، در تیم پیام وحدت هیچ سمتی ندارد؛ در ثانی یک سؤال دارم ازاین کسی که خیلی ادعا دارد؛ شمایی که قانونی هستید، چرا توسط شورای محترم نگهبان ردصلاحیت شدی؛خداحافظ !»
این موضعگیری تند و کنایه آمیز سرآغاز یک جنجال در فضای مجازی بود، چون مجید خرمی، دیگر مدعی مالکیت این باشگاه هم به این اتفاقات واکنش نشان داد و با انتشار پستی در گروهی که بسیاری از خبرنگاران ورزشی استان در آن عضویت دارند، خطاب به فرد نزدیک به هیأت مدیره باشگاه پیام وحدت کاشمر اعلام کرد: «دوست عزیز! قبلاً هم خدمت شما عرض كردم، قطعاً انتقال سهام تيم كه متعلق به بنده هست، ممكن نيست و از اساس معامله اي غير قانوني صورت گرفته است، خيلي جالب است، هر چه ما سكوت پيشه مي‌كنيم، مثل اينكه برخي بيشتر خود را جدي مي‌گيرند!»
اما این پایان ماجرا نبود، چون پس از ارسال این دو پست جنجالی توسط مدعیان مالکیت باشگاه پیام وحدت، فرد نزدیک به باشگاه پاسخ تندی به این مطالب داد که موجب شد این موضوع دوباره جنجال ساز شود، این فرد با انتشار متنی مدعی شد: «جالب است، مجید خرمی، مالک به ظاهر حقیقی که هیچ مدرکی دال بر مالکیت در اختیار ندارد، حاضر نیست در هیچ محکمه ای پاسخگو باشد! حالا این اتفاقات چه ربطی به عدم احراز بنده دارد! من حداقل کلاهبرداری با چک بلامحل که دست 50 نفر بازیکن، مربی هیأت، فدراسیون و... است را ندارم! مشکل عدم صلاحیت دارم که به خودم مربوط است! شخصی اگر از من طلب دارد، بیاید دوبرابرش را بگیرد!»
تنش و کشمکش این افراد در فضای مجازی اما به همین جا ختم نشد و به طور قطع در آینده هم به همین ترتیب ادامه خواهد داشت، چون هیچ یک از مدعیان مالکیت این باشگاه حاضر به پذیرش نظر طرف مقابل نیستند و تنها یک موضوع را مطرح می‌کنند که حق با ماست، به همین علت انتظار می‌رود مسؤولان ورزش استان برای روشن شدن سرنوشت این باشگاه هر چه سریع‌تر وارد عمل شوند تا دست کم نماینده بحران زده استان بتواند در ادامه رقابت ها با خیالی آسوده به میدان برود.
بی شک ورود مدیر کل ورزش و جوانان به این غائله می‌تواند کارساز باشد، به این شرط که طرفین درگیر در این ماجرا هم حاضر به تمکین نظر مدیریتی این اداره باشند، در غیر این صورت باید موضوع به مراجع قضایی سپرده شود تا قانون درباره امتیاز این باشگاه و موضوع مالکیت اظهارنظر کند. به طور قطع خط و نشان‌های فعلی نه تنها مشکل این باشگاه را برطرف نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود دلزدگی شدیدی میان علاقه‌مندان به حوزه فوتبال به وجود بیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.