قدس آنلاین-شهرکرد ، هومن نجاتی ؛برنامه‌های آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی بسیار متنوع‌تر برنامه‌ریزی شده است تا حلاوت و شیرینی این دهه در اذهان عمومی همواره باقی بماند.

جلسه برنامه‌ریزی یوم‌الله ۱۲ بهمن‌ماه چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشستی که در سالن جلسات اداره کل ارشاد برگزار شد گفت: عزت و سربلندی که امام خمینی به مردم هدیه کرد باعث شد امروز با اقتدار در مسیر پیشرفت و تسعه کشور در همه زمینه ها گام برداریم.

علی گرجی با اشاره به اینکه آغاز برنامه‌های دهه‌ی فجر در روز دوازدهم بهمن ماه باید بسیار پرمحتوا و هنرمندانه برگزار شود افزود: برخلاف سال‌های گذشته، مکان مراسم و رژه موتوری 12 بهمن از مصلی به فرهنگسرای بزرگ شهرکرد تغییر خواهد کرد.

به گفته رئیس ستاد دهه فجر استان برنامه‌های آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی بسیار متنوع‌تر برنامه‌ریزی شده است تا حلاوت و شیرینی این دهه در اذهان عمومی همواره باقی بماند.

رژه موتوری از فرودگاه در مسیر معین داخل شهر در مرکز استان و نظیر آن در شهرستان‌ها، ایجاد جایگاه سان مسئولین استان از مانور موتوری، اجرای سرود با المان های خاص استان، اجرای برنامه‌های ورزشی و اکروباتیک و ترامبولین، برنامه‌ریزی حضور عشایر با لباس مخصوص در مراسم، راه اندازی کارناوال شادی دهه فجر ، حضور 12 نفر از اقشار مختلف با لباس مخصوص برای گلباران محل نمادین جلوس حضرت امام در فرهنگسرای شهرکرد، اجرای برنامه طنز، خاطره‌گویی، شعرخوانی و .. برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در استان است.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضرورت از برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در طول این دهه خبر داد و افزود: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین واقعه عصر حاضر است.

جواد کارگران برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای افزایش حلاوت و شیرینی دهه بهره ببریم.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان با تبیین اهمیت و ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر امسال گفت: با توجه به تحولات سیاسی که در کشور و منطقه و روابط بین‌المللی ایران اسلامی با دنیا رخ داد، چشم همه به این دهه است که مردم چگونه جشن پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.