سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله بازدید کرد.

 وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله بازدید کرد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و هیئت همراه صبح امروز از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله بازدید کردند.

بیمارستان 50 تختخوابه دولتی امام خمینی (ره) شهرستان سلسله واقع در منطقه غرب این شهرستان در سال 81 تأسیس‌شده که دارای بخش‌های داخلی، CCU، جراحی، عفونی، زایشگاه، تالاسمی، اورژانس، دیالیز، فیزیوتراپی، رادیولوژی، شنوایی‌سنجی، اتاق عمل و زنان است که از لحاظ ارزیابی دارای تخت‌های درجه‌دو است.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سلسله ساعت 11 برای افتتاح دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد حضور پیدا می‌کند و پس‌ از آن ساعت 11:45 نیز افتتاح دانشکده داروسازی، سلف‌سرویس مرکزی، سالن ورزشی و مسجد الزهرا (س) در پردیس کمالوند با حضور وزیر بهداشت انجام می‌شود.

وزیر بهداشت پس از افتتاح پروژه‌های شهرستان خرم‌آباد ساعت 14 جهت بازدید از بیمارستان امام علی(ع) و پروژه‌های نیکوکاران سلامت در شهرستان ازنا حضور پیدا می‌کند و پس‌ از آن نیز ساعت 16 برای بازدید از بیمارستان‌های جدید و قدیم و دانشکده پرستاری الیگودرز در این شهرستان حضور می‌یابد.

ساعت 20:30 نشست هم‌اندیشی با خیرین سلامت با حضور وزیر بهداشت در استانداری لرستان انجام می‌شود و در روز دوم سفر وزیر بهداشت، ساعت 7:30 بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) و دانشکده پرستاری شهرستان پلدختر به عمل می‌آید.

وزیر بهداشت در روز دوم به شهرستان کوهدشت سفر می‌کند و با حضور وی ساعت 9:45 اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان افتتاح می‌شود.

مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های مختلف فی‌مابین وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، استانداری و دانشگاه ساعت 12:30 در دفتر استاندار لرستان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.