رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هتل‌های استان فارس همزمان با فرا رسیدن دهه مبارکه فجر به مسافران ورودی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهند.

 تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‌های استان فارس در دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،سید حسن سیادتان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با تاکید بر اینکه افزایش نرخ هتل‌ها یک ضرورت است، اظهار داشت: با افزایش نرخ‌ها نوع خدمات نیز تغییر می‌کند و در 2 سال گذشته نرخ هتل‌ها افزایش نداشته است.

به گفته وی با توجه به تورم موجود و افزایش قیمت اقلام خدماتی و مصرفی در هتل‌ها این افزایش نرخ بسیار ناچیز است.

سیادتان به تخفیف هتل‌های استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هتل‌های استان فارس همزمان با فرا رسیدن دهه مبارکه فجر به مسافران ورودی بین 10 تا 30 درصد تخفیف می‌دهند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس افزود: ارائه تخفیف‌های واحدهای اقامتی در طول سال به غیر از ایام نوروز تا سقف 30 درصد نیز اعمال می‌شود. 

مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس با اشاره به افزایش نرخ هتل‌ها گفت: براساس قوانین موجود نظارت بر نرخ‌گذاری هتل‌ها بر عهده سازمان میراث فرهنگی است و انتظار داریم با افزایش نرخ‌ها خدمات مطلوب‌تری هم به گردشگران ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان بر لزوم افزایش تعداد این واحدها در سراسر استان فارس به ویژه شهرستان‌هایی که مقصد گردشگران هستند، تاکید کرد.

امیری با بیان اینکه افزایش نرخ هتل‌ها در استان فارس با توجه به تخفیف‌ها تاثیری بر ظرفیت و یا اشغال آنها ندارد، افزود: به طور متوسط ضریب اشغال هتل‌های استان فارس در طول سال به 55 درصد می‌رسد و در ایام نوروز و پیک سفر این ظرفیت 90 درصد است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.